Capitolul 5

58 2 0
                                    

Cand ajungem acasa Diana era in bratele lui Sam.Noroc ca dormeau nu stiu ce as fi putut spune.Ma uit la Taylor iar in ochii lui nu puteam vedea decat dispretul.

"Tay"se urca rapid pe scari cu lacrimi in ochii si aud usa de la baie trantindu-se.

Ma duc in camera mea iar cand ajung ma trantesc in pat si inchid ochii.

"Te mai asteptam mult?"imi incolacesc mainile la piept si bat amenintator din picior.

"Sti ca am avut de terminat proiectul ala nu?"isi lasa servieta jos, vine spre mine si ma saruta scurt.

"Macar mi-ai adus pizza?"chicotesc iar el se aseaza pe canapea dandu-si capul pe spate.

"De asa se ocupa Nate."ofteaza si se intinde dandu-si jos sacoul.

"Si Nate se ocupa si de viitori nostri copii?"ranjesc si ma asez in poala lui.

"Nu, copii sau mai bine zis producerea lor sunt treaba mea."Ma intoarce pe spate si se pune peste mine sarutandu-ma  asa cum numai el stie.Ii dau cravata jos iar el imi ridica bluza.

"Valentinaaa"ma ridic brusc si ma trezesc uda fleasca.

"Idiotule se trezise"tipa Diana catre Sam si il impinge."Esti bine?Ai avut vre-un cosmar" ingrijorarea e evidenta pe fata ei.

"Un cosmar?Mai degraba o fantezie"chicoteste si se intinde pe patul meu iar Diana ii arunca o perna in fata.

Imi frec ochii cu mainile in timp ce Sam si Diana se alearga prin camera si vad ca e un adevarat dezastru.Cearceaful e pe jos patura sub pat.Ma inrosesc cand imi dau seama de ce si tip catre ei doi sa inceteze sa faca mai mult dezastru in camera decat e deja.Intru in baie dar nu pot sa nu observ cum Sam imi arata degetul iar Diana il plezneste in joaca peste fata.Imi amintesc de noaptea trecuta si avand in vedere ca au o stare atat de fericita cred ca Taylor a plecat aseara.Ies din baie dupa ce ma spal pe dinti si pe fata si ii gasesc pe porumbei sarutandu-se pe patul meu.Diana se ridica repede de pe Sam iar el isi pune mainile la ceafa.

"Afara"chicotesc cand ii vad riridcandu-se de pe pat si mergand cu mainile la spate spre usa.Inainte sa inchid usa il vad pe Sam cum o i-a in brate pe Diana si coboara scarile cu ea.Macar ei sa fie fericiti.

Imi i-au un tricou cu un bolero peste si niste pantaloni scurti.In picioare imi i-au niste sandale simple si desigur poseta.Imi fac un coc apoi ma pun la masuta din camera, imi i-au o foaie si un pix si imi notez o lista pentru ce o sa imi cumpar astazi din oras.Avand in vedere ca am cam 300 de dolari o sa imi i-au tot ce am nevoie fara sa ezit.In primul rand vreau sa imi i-au un telefon mobil ca sa vorbesc cu David desigur.Bine sa tai ultima parte, imi i-au un telefon mobil.Niste haine in plus nu ar strica sipentru timpul liber cred ca ar fi dragut sa imi i-au niste carti.Deja imi imaginez cum stau pe banca din fata si citesc asteptandu-l pe David sa vina acasa si sa...STOP.David, David, David.De ce fiecare plan al meu trebuie sa aiba legatura cu David?O sa ajung sa cred ca sunt obsedata de el.Desi nu cred ca mai am mult.

"Imi legi si mie cravata iubito?"spune cu un zambet pervers tinand cravata in mana lui.

"Desigur"ii zambesc si ma ridic pe varfuri sa il sarut cand ma trezesc in pat cu fata in asternut si cu mainile atarnate.Ironia sorti face ca usa sa se deschida si pe ea sa apara chipul lui Justin.

"Draguta pozitie"chicoteste si se rezeama de pragul usi iar eu ma inrosesc si ma ridic.

"Te rog Justin sa nu mai spui nimanui ce ai vazut,eram...nu stiu obosita de intamplarea de aseara si m-am prabusit in pat...si"Respira.

"Bine bine doar stai jos,in fund de data asta"Radem amandoi"Asa, vezi ca se poate?"imi zambeste iar eu ii intorc gestul.

"Deci, de ce ai venit?"a sunat cam nepoliticos dar nu conteaza.

Viața nu e doar un joc de norocUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum