" Jakmile jsem mu dořekla že ho miluju... řekl..že i on mně.. ptala jsem se ho co ta holka.. chtěl ke mně být upřímný...a tak jsme si sedli k němu na postel.. chytl mě za ruku a začal vyprávět " víš, líbila se mi..a já jí..a ona mě prostě začala chytat za ruku a tak..ale to jak jsem ji mou ruku z jeji vytrhl..a odešel.. to si nikdy už neviděla.. sice..se mi líbila.. ale miloval jsem tebe! .." ..."a proč si za mnou nevyběhl..?" ..." já přiběhl.. jakmile si spadla do vody...skočil jsem za tebou.." .." aha.." ..." co..že si najednou tak přišla? ..a řekla že mě miluješ?" .." vždycky to tak bylo" usmala jsem se.. jeho ruku mi položil na tvář..jemně mě hladil.. " Nicol, si ta nejkrasnejší holka na světě.. miluju když zpíváš, maš nejhezčí hlas.. to jak tancuješ!♥ ..jak jsi potrhlá, vtipna a milá...a jak krčíš nos když se naštveš, jsi moc roztomilá, miluju tě." ..jakmile to dořekl políbil mne na tvář...pak na druhou...potom na čelo a nos.. a takovej rty.. začali jsme se líbat jako tenkrát a potom jenom tak vedle sebe leželi..a on mě hladil po bříšku."
"hodně lidí,kamaradů,učitelů... řešilo co jsem vlastně zač,co jsem za člověka když si beru život.. a jak se oblíkám.. že chodím jak feťák.. naštvalo mě to. sebrala jsem se.. a šla nakupovat.. šli se mnou i Suzanne s Teréz. cestou do centrumu..jsme si povidali proč jsem to udělala atd.. v obchoďáku jsme zašli do butiku..začala jsem si tam oblíkat hoodně holčičí věci co by se ode mně moc nečekalo.. minisukínky, nemálo krátký kraťásky, blúzičky,tílka s výstřihama.. lodičky.a ták dále.. stala se ze mně " Barbí" ...ale pomohlo to.. moje pověst..se zlepšovala!)) ...už jsem nebyla..taková ta divná šprtka..co se snažila zabít.. byla jdem oblíbenější a ták..ale...jedinému komu to vadilo bylo Jeanovi.. nelíbilo se mu jak se každemu "ukazuju" .. a tak jsme se přestali vídat a ták. ani mi to nevadilo! v tu dobu jsem byla slavná! ...hodně kluků mě chtělo! a tal nebyl problém si vybrat jiného- no to víte, popularita mi lezla na mozek.- den co den jsem byla populárnější! ..
"na školu už jsem uplně kašlala.. chtěla jsem se prostě bavit!)) ... a tak jsrm se rozhodla že budu chodit na mejdany..ale nebudu pít nebo ták.. - no a tím to všechno začalo!- ..pozvala me Yvett ..-roztleskávačka- .. bylo to něco se tam dostat! .. většinou tam chodily jenom jiné roztleskávačky a basketbalsti a fotbalisti. byla jsem tak ráda.. a řekla ,že si sebou můžu vzít i Jeana.. .Byla jsem tak moc ráda ,že tma mužu jít.. a tak jsem vybrala peníze z bankomatu a šla nakupovat .. vubec sem něveděla co si koupit!)) ,ale vlezla jsem do nějakého obchodu.. a byli tam užasné šaty! .. byli bez ramínek a byli světlě modré ...hned pod prsy byli uplé a byli ozdobené třpitkami.. strašně s emi líbili! ... momentálně nezáleželo na ceně, musela sem je mít. ..takže..šaty už mám.. dál boty... zeptala jsem se prodavačky jestli nemají nějaké které by se k nim hodily.. no ..našla jsem krásné modré jehly.. ale jaksi jsem na nich neuměla chodit.. ,ale hodily se k tomu..a tak jsem je porostě musela vzít!.. nebylo to nic jakože extra.. a,el moje první párty na kterou mě někdo pozval , musela sme vypadat užasně. a vlasy? .. ty jsem si nabarvila konečky na modro - jen tužidlem- a svázala do culíku. připadala jsme si skvěle! "
"Když jsme tma přišlo ,vypadalo to tam moc hezky! .. všude bylo nějaké jídlo,pití,alkohol.. dokonce i balonky..! vypadlo to moc hezky)).. hrály tam i písničky které jsem si pořád zpívala!.. a ták prostě když jsme tancovali i jsme si zpívala.. když hrála písnička "Run" a já jí měla fákt ráda.. atak jsem si jí zpívala.."All is fair in love and war ,but all I do is love you more ,our love is crazy, unhealthy ,but I can't keep from you baby " když Jean viděl ,že jsou.. jakože do ní zapekla.. a zpívala si a nic jinýho nevnímala.. domluvil se s Yvétt aby jí vypla.. -nechápala jsem proč.. ,nejspíš aby mě všihcni slyšeli ,ale prostěmě to naštvalo,dokud.. no uvidíte!- .. vypnula to.. a já si zpívala ..jakmile jsme to dozpívala- samozřejmě jsem si všimla ,že je to vypnutý- tak všihcni začaly tleskat.. nevěděla jsem jestli mám ebjt naštvaná a nebo se smát.. ,ael okamžitě chtěly abyhc zazpívala ještě nějaký.. zazpívala jsem 3 písničky.. a pak už zas pouštěly z CD .. začala jsem si hodně povídat i s fotbalistama.. a no i jsem pila... řekli ,že jenom skleničku! a dala jsem si jich asi 7.. nebyla jsem na piti zvyklá a tak jsem opila byla hned!chtěla jsem zustat jen u alkoholu .. aléé .. no prostě jsem i kouřila.. a nakonec to nejhorší! .. dali mi jointa.. prostě jsem si potáhla.. zamotala se mi hlava .. a už sem myslela ,že tam sebou seknu.. ale přišel tam Jean.. chytl mě a řeka " bude to v pohodě!" .. pak už sem viděla jen černo."
ČTEŠ
Deník Feťačky
Подростковая литератураDrogy,Sex,Alkohol. Ze slušnačky do netvora. Welcome in reality.