H2

7 1 0
                                    

Het is eindelijk 19:15 we stappen in de auto om Charlotte op te halen mijn moeder vraagt me nog of ik alles heb en knik ja. Onderweg denk ik na over het feest en natuurlijk komt de vraag in me naar boven of hij ook komt zoals die vraag de afgelopen weken al vaker door mijn hoofd is gegaan en beantwoord hem met een we zien het dan wel weer. We zien Charlotte al klaar staan en de auto komt tot stilstand, ze stapt in en zwaait nog naar haar ouders. Van Charlottes huis tot het feest hebben we het over van alles en nog wat. Totdat Charlotte opeens uit het niets vraagt: komt HIJ ook. Waarop ik haar aankijk en mijn schouders ophaal en de nieuwsgierige blik van mijn moeder probeer te ontwijken. Tot mijn moeder Charlotte in haar achteruit spiegel aankijkt en vraagt: wie is die hij waar je het over hebt. Terwijl mijn moeder dit vraagt kijk ik haar aan en hoop dat ze haar mond houd, maar ik weet helaas wel beter. Zoals verwacht beantwoordt Charlotte de vraag van mijn moeder en zegt: nou er zit een nieuwe jongen bij ons in de klas en Mila hier is de laatste tijd in de klas een beetje afgeleid. Na dit gezegd te hebben kijkt ze me aan en begint te lachen.
Mijn moeder wilde net wat gaan zeggen als ik het gebouw zie en zeg : daar is het mam.

MAAR HOE DAN!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu