Six

105 8 2
                                    

~ Issabel pov ~

 Sunt cu Ellisabet afara si ne antrenam la aruncatul cu cutite,vrem sa fim foarte bune aici nu slabe. Nu ca data trecuta,nu mai vreau sa trec eu dar aminte Ellisabet. Am suferit amandoua prea mult,arunc un mini cutit si fix in mijloc.

- Nu e rau,dar mai ai de lucrat!imi intorc privirea si il observ pe Ben cu Jeff.

- Mda...!spun plictisita si arunc in continuare cu cutite.

 Ellisabet scoate un topor habar n-am cum,face o pirueta si toporul ajunge fix in mini cutitul meu care se rupe in doua. O vad cum ranjeste victorios la mine si la baietii de langa noi acum aveau gurile largi cascate,amandoua incepem sa radem pana Ellisabet zice:

- Baietii,nu e rau pentru o fata timida,nu?!intreaba inca cu un ranjet mare.

- Chiar nu e rau pustoaico dar tot mai ai de invatat, spune Ben cu un ranjet malefic.

Arunc foarte rapid un cutit care se infige in copacul de langa Ben, acesta inghitand in sec fiind speriat, iar eu ranjind malefic. Jeff se uita la fel de speriat si socat ca Ben. Eu ranjesc miseleste cu coltul gurii.

- Deci baieti, ce vant va adus la noi?!intreaba Ellisabet.

- Am...aici locuim si noi cu voi doua?!spune Jeff mai nedumerit.

- A, atunci ne vedem mai pe seara! Pa baieti!spun fara niciun chef de ei.

Ii vad cum se indreapta catre conac. Chiar nu aveam o dispozitie prea buna, incepe sa-mi apara un zambet diabolic cand imi aduc aminte ce ii facusem acum cateva ore lui Ben. Ha, ce speriat a fost. Zici ca la vazut pe Zalgo in persoana. In fine, dupa cateva ore de antrenament eu si Ellisabet ne decidem sa intram in conac. Cand intram Slederman vorbea cu....

Va urma...

^Criminalele Vietii^ #Ben Drowned and Jeff The Killer#Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum