Five

104 12 9
                                    

 ~Jeff The Killer pov~

Il vad pe Ben cum plange,oare ce a patit de a ajuns asa,ma apropri si pun mana pe umarul lui iar tresare dar nu ridica capul si spune:

   - Pleaca Issabel!cred ca ti-a placut sa imi faci asta!striga el.

 - Ben sunt eu Jeff,nu Issabel. Ce ti-a facut de a inceput sa plangi?!intreb curios.

- Jeff,tu erai. Am crezut ca e Issabel,pai a trezit un sentiment pe care nu il pot controla cand o vad,spune el speriat.

 - Pai ce a facut de ti-a starnit acel sentimen?!intreb si mai curios.

 - Mi-a....mi-a dat un pupic pe obraz,spune el cu frica.

 Atunci efectiv am inghetat de frica,asta a facut si Ellisabet cu mine. Ce pun la cale fetele astea?! Sa ne sperie?! Sa ne arate cine sunt sefele?! In niciun caz nu o sa ma mai arat slab pe langa ele. Am deja un gand malefic, ma uit la Ben care s-a mai calmat.

- Ben ce zici sa nu ne mai aratam slabi pe langa fete?! Sa le aratam cine sunt sefi acolo!spun si zambesc malefic.

- Nu suna rau, ma bag!spune el tot cu un ranjet malefic.

L-am ajutat pe Ben sa se ridice si am plecat catre conac. In timpul acesta vorbeam cum sa ne razbunam intr-un fel pe fete. Si mi-a venit ideea mirabolanta dupa ce i-am spus-o si lui Ben, a fost deacord de cand am deschis subiectul. Cand intram in conac ii vedem pe....

Va urma...

Buna amici daca pute-ti sa treceti la sys O_Fata_Nebuna la noua ei carte BTS Text m-as bucura foarte mult. Pana atunci pe data viitoare! Bey!

^Criminalele Vietii^ #Ben Drowned and Jeff The Killer#Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum