~Issabel pov~
- Ce cauți și tu aici, nu mi-e de ajuns că l-am avut pe cap pe Jeff. Te mai am și pe tine acum pe cap, spun deja cu nervii la pământ.
- Am auzit niște râsete ciudate și am vrut să văd ce se petrece aici, spune el încercând să-și păstreze calmul.
Mă uitam foarte atentă în ochii lui Ben și puteam o mică urmă de teamă. Hă, nu mă așteptam să-i fie frică unui demon cibernetic de o muritoare ca mine, dar nu regret nimic. Îi dau drumul și plec fără să mai spun nimic și merg la Issabel în cameră să văd cum mai e.
~Ben pov~
Simt cum îmi dă drumul. Mă întorc și văd că se îndepărtează, voiam să o strig, dar am preferat să tac. Era destul de stresată și nu voiam să-i stau cum zice ea "pe capul ei". Plec de pe hol și merg la Jeff, ajung la ușa lui, bat și aud un intră. Intru și-l văd pe Jeff întins pe pat uitându-se la tavan.
- Ce este Ben? mă întreabă Jeff fără să se uite la mine.
- Am venit să te întreb dacă ști ce a pățit Ellisabet, spun fiind cu ochii fix pe el.
- A avut o criză de schizofrenie și a luat-o razna. Nimic mai mult, spune el nepăsător.
Nimic mai mult! Cum adică?! Cum adică asta e nimic?! La un muritor asta e ceva! Ahhhhhh, aș vrea să-i da vreo două dar știm că ne vom omorâ reciproc și n-am chef ca Slederman să stea să ne pedepsească sau mai rău. Îmi iau la revedere de la Jeff și intru în cameră, mă mai joc niște jocuri video și adorm din greșeală. Mă trezesc a doua zi dimineața, îmi fac un duș repede, mă schimb și cobor jos unde era toată lumea mai puțin Is și Eli. Mă uit la E.J și întreb
- Hey, E.J. Știi cumva unde sunt Isabel și Ellisabet?
- Nu, nu le-am văzut toată dimineața, spune acesta calm.
Dintr-o dată în bucătărie intră Sally toată speriată și transpirată.
- Eli și Is au dispărut! Nu sunt camerele lor, nu sunt nicăieri! spune cu o voce tremurată.
În momentul acela parcă pământul a fugit de sub picioare, am înghețat tot, nu avea cum ca ele să dispară. Trebuie să fie undeva, nu poate să le fi mâncat pământul așa dintr-o dată!
Va urma...
CITEȘTI
^Criminalele Vietii^ #Ben Drowned and Jeff The Killer#
ParanormalCand Ellisabet si Issabel fug de acasa se intalnesc cu cei mai rai si nemilosi criminali,la care acestea doua se alatura lor, doi criminali le fac viata un calvar. Oare acestia se vor intelege de la amic la amic sau v-a fii ceva mai mult?! ~ - Ce av...