Capitolul 3

23 4 2
                                    

Au trecut 2 zile de când Josie a zburat. Adică 48 de ore de când nimic anormal nu s-a mai întâmplat. Josie aproape a uitat de ele. Si 2 zile în care sta doar pe langa Jack si Lisa. Pline de întâlniri cu sau fără prietena ei.
Astăzi este luni. Deci, Josie trebuie să se ducă la liceu. Alarma îi sună ca de obicei la ora 6. Până la urmă, s-a trezit și a mâncat. Când s-a dus să se îmbrace a dat de aceiași femeie din oglinzi și din sufragerie.
-Te rog, nu mai veni așa în casa mea că mă faci să mă simt ca într-un film horror de prost gust! Îi strigă blonda.
- Off, bine!.. Îmi strici toată distracția! Îi răspunse femeia.
-Ce se întâmplă? De ce tot apari? Ce vrei de la mine? îi spuse cu disperare tânăra.
-Off, Josie... O să îți spun câteva motive pentru care se întâmplă asta. 1. Ești o vrăjitoare. Una foarte puternică. 2. Trebuie să stau cu ochii pe tine să nu faci vreo prostie. Şi 3.Tu nu ești fiica doamnei Brown! Și nu te încrede în Lisa.. E o falsă. Plus.. presimt ceva foarte dureros in viitorul apropiat.. Și astea tocmai au fost 5 motive,off nu m-am descurcat niciodată la matematică.
-Cum poți să spui asta? Lisa e de încredere, iar mama este mama! Ea m-a născut! Ea mi-a dat viață!
-Iar eu sunt Regina Angliei!Îi spune bătrâna ca după să dispară.
-Ugh!
Josie se îmbracă și merse spre școală. Tot ce îi spuse femeia îi rămăsese în minte. Ce mi se întâmplă? Ugh, nu mai suport, o să îmi explodeze creierul! Viața nu ține cu mine, mai am și matematică prima oră!

În drum ce mergea spre liceu, Josie a zărit un baiat. I se părea cunoscut, dar nu știa de ce. După, fragmente din noaptea de acum doua zile îi apăruseră în minte. Este băiatul acela care m-a vazut zburând! Concluzionează Josie. Oh, nu, m-a văzut! Vine spre minee! Ajutooorr!

-Tu! Vino aici! Spune băiatul.
Am dat de belea... gandi blonda.
-Comportă-te normal Josie..
Cine ești? Ce vrei de la mine? Întrebă Josie.
-Sunt Justin. Voiam sa te întreb ceva.. Tu poți zbura? Te-am văzut acum două zile. Zburai! Spuse el.
-Amm.. Ai văzut bine? Nu știu ce ai fumat aseară sincer.. Spuse Josie analizând băiatul. Era mai înalt decât ea, părea cu câțiva ani mai mare, avea părul șaten si ochi căprui. Era bine lucrat și frumos. Acum dacă mă scuzi, am liceu în aproximativ 20 de minute și încă mai am 10 minute de mers.
-Nu am fumat nimic. Ma rog.. Succes la liceu,cred!? Spuse şatenul iritat
Josie a trecut pe lângă el și și-a continuat drumul spre școală. S-a întâlnit cu Lisa în curte și au pornit spre clasă. Ora de matematică a trecut repede, surprinzător, iar acum blonda o căuta pe prietena ei plecată în timpul orei la "toaletă". S-a plimbat în aproape toata incinta școlii.. Era de negăsit. Până când ajunsese într-un colț mai retras al grădinii, în care erau mulți copaci. Auzi sunete. Sunetele erau asemănătoare cu sunetul unor săruturi. S-a apropriat ușor de copaci și a putut observa-o pe Lisa sărutându-l pe Jack. Îi picase cerul în cap. Doar prietena ei știa că îi place de el.. De ce ar face asta?

Josie plecă de acolo încet cât să nu îi deranjeze, dar mai întâi le facu o poză. Să nu o uite niciodată. S-a dus in clasă si tot restul zilei a incercat să se comporte normal, de parcă nimic nu s-a întâmplat, dar nu i-a reușit. Era ultima pauză. Lisa îi tot povestea lui Josie chestii. Până au ajuns la subiectul Jack.
-V-ar sta bine împreună. Îi spuse Lisa. El e super drăguț, amabil, frumos, fermecător.. În mai putine cuvinte este Perfect. Dacă nu aș fi prietena ta ți l-aş fura! O anunță fata.
-Oh, serios? Dacă noi nu am fi prietene, dar ai ști că îmi place de el tu l-ai lua și te-ai săruta cu el?! Întrebă Josie începând să se enerveze de afirmația fetei.
-Da, că asta ar însemna că nu îmi pasă de tine dacă nu suntem prietene.
Blonda îi trase o palmă de toata frumusețea pe obrazul drept.
-Deci, noi nu suntem prietene, Lizelinde? Josie știa că nu suporta să i se spună numele întreg.
- Agh, Josie despre ce vorbeşti?! Întrebă puțin speriată.
Blonda îi arătă poza, iar după își luă ghiozdanul și plecă acasă plângând. Propria mea prietenă.. M-a...Trădat! Stai puțin! Femeia aceea mi-a spus că e o falsa. Să nu cred în ea.. Avea dreptate! E doar o mincinoasă la care țineam foarte mult și pe care o iubeam ca pe sora pe care nu o am! Spuse Josie amintindu-şi de conversația cu femeia și începând să plângă. Doare. Doare foarte tare. Josie nu mai vedea nimic din cauza şiroaielor de râuri care îi curgeau din ochi. Nu mai auzea nimic din vina suspinelor și înjurăturilor pe care le spunea în gândul ei, dar continuă să meargă. Continuă să încerce sa treacă peste durerea din sufletul ei care putea din secundă în secundă să o facă să întepenească în loc și să fie doborâtă de sentimente și gânduri. Era cel mai prost moment să își aducă aminte de toate întâmplările frumoase cu aşa-zisa prietenă. Era doborâtă psihic în doar câteva minute de la incident. O durea cum a vorbit cu nepăsare știind că putea oricine să îi vadă și să îi spună ei. Off, mă simt ca într-o carte clişeică în care mereu se dovedește că prietena pe care o crezi adevărată e defapt o falsă care te împunge pe la spate cu un cuțit.
Un sunet puternic de claxon si de frână trasă se aude în apropierea fetei.
-Ce se...? Încercă fata să spună, dar în următoarea secundă a fost lipită de metalul fierbinte al mașinii. A fost rostogolită vreo 5 metri de la mașină pe asfaltul rece și murdar. Șiroaie de lacrimi îi umplură din nou fața. Asfaltul ce acum o fracțiune de secundă era uscat, dar prăfuit, acum era umed și murdar de lichidul roșiatic ce se scurgea din blonda ce acum părea roșcată. Ochii ei s-au închis, iar respirația începu să se rărească. Doare..Mă doare corpul. Și... Îmi e frig.. Ce se întâmplă? De ce nu aud nimic?
Fata începu să vadă o lumină. Reuși să clipească și să se ridice fără nici o greutate.. Dar... Parcă mă lovise mașina. Fata se uită în jos și izbucni în plâns. Era corpul ei, plin de sânge, inconjurat de oameni, poliție și ambulanțe. S-a uitat la ea, era într-o rochie alba, desculță.
Cum s-a întâmplat asta? Medicii au venit și au ridicat trupul pe targă ducându-l în ambulanță. Josie s-a dus după ei. Sunt aici! Sunt bine! Aloo! Uff, nu are rost, ei nu ma aud...
-Doctore, fata a intrat în comă! Spuse o asistentă...


Double LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum