Josie's POV:
-Bun venit pe Planeta Shima, Supremo!
Planeta? Stai, cum adică planeta? Ne-am teleportat in spațiu? Oh doamne!
M-am ridicat din pat și m-am apropiat de cea mai apropiata fereastră pe care am găsit-o. Priveam dincolo de sticla aceea și puteam observa multe chestii. În primul rând cerul era roz, norii care pluteau în văzduh erau albaștri. Casele păreau normale.. Nu erau atât de diferite de cele de pe pământ, dar erau foarte colorate. În al doilea rând, oamenii care erau pe acea strada păreau mult mai fericiți decat sunt oamenii pe pământ. E ca o versiune a planetei noastre.. Numai ca e cu mult mai bună. Ma întreb cât de delicioasa e mâncarea. Oare e mai buna decat o face mama? Oh doamne. MAMA!
-Justin eu ce fac când mama o sa observe ca sunt dispărută? Întreb
-Mama ta? Oh.. Pai ea nu e mama ta reală. Ea doar a avut grijă de tine până acum.. Spune calm.
Cum poate sa spună asta cu atâta ușurință.. Cuvintele astea mi se înfig ca un cuțit în inima... Este foarte dureros sa afli după atâția ani ca femeia care te iubește și te-a crescut.. Nu este mama ta reală..
-Nu te întrista acum.. Ea te iubește cu toata inima ei.. E ca o mama adoptiva. Te-a luat de mica și te-a crescut ca pe fiica ei.
Ce a spus acum ma mai liniștește, dar tot e ciudat. O sa trec peste asta momentan.
-Oh... Ok. Spun.
Nu prea știu ce as putea sa ii spun..
-Pai eu ar trebui sa ma duc la niște prieteni.. Vrei sa vii cu mine?
Îmi cântarea opțiunile. Ori rămân singura într-un loc necunoscut ori merg cu o persoana pe care D-abia o știu sa se vadă cu prietenii lui.. Nu îmi place sa stau singura, deci o sa aleg a doua variantă.
-Bine.Peste câteva minute de mers ajunsesem în fața unei case. Era una moderna și simpla. Nimic prea special.
-Aici te întâlnești cu ei? Întreb eu confuză.
-Dap, aici locuim toți.
-Și ei sunt vrăjitori?
-Da.
Intram pe ușă și pot observa cât de elegant și simplu este tot. Pereții, parchetul și tavanul sunt albi. Mobila este de culoare închisa. Sunt și câteva plante pe ici-colo. E surprinzător de drăguț înăuntru.
-BĂIEȚI AM VENIT CU MUSAFIRI! Striga Justin. Hai în living room, îmi spune mai încet.
Mergem pe holul luminos spre o ușă din lemn închis la culoare. Întram în încăpere. Am stat câteva secunde sa o studiez. Camera era rotundă și avea un perete făcut din geamuri ceea ce făcea camera alba și mai luminoasa. Doua canapele maronii se aflau pe partea stânga a camerei, între canapele era o măsuță de cafea. Pe jos era un covor crem foarte pufos. În partea dreapta era o biblioteca plina cu cărți și mai erau câteva decorațiuni și tablouri.. M-am dus sa ma așez pe canapea când vreo 3 băieți și 2 fete întra pe usa.
-Uh, ea cine e? Întreabă o fata bruneta. Era mai scunda decât mine cred, era slăbuța și avea o față de copilaș, cu niște ochi mari albaștri și buze mari și pline. Era absolut superba.
-Ea e Josie. Este vrăjitoare. Spune Justin.
-Oh.. Ce culoare are magia ta? Ne poți arăta? Întreabă o fată cu parul castaniu.
-Uhm.. Bună. Chiar nu știu cum sa vă arăt. Spun
-Cum nu știi sa ne arăți.. Ce fel de vrăjitoare ești tu? Spune bruneta.
-Hei. Hei. Jas, Calmează-te.. Ea nu e de pe aici.. Am luat-o de pe Pământ. Spune Justin. Josie.. Încearcă sa îți imaginezi ca vrei sa zbori sau ceva.. O sa meargă. Continua.
Oh ok.. Sa zbor? Nu e asa de greu nu? Vreau sa zbor, sa plutesc în această cameră, te rog magie, te rooog. Peste câteva secunde simt cum sunt ridicată de pe canapea.. Oh doamne, am reușit?! Ma uit în jos la mâinile mele și același praf mov magic iese din ele. Wow.
-Dar.. Dar cum e posibil? Spun ei.
-Ea este suprema. Le răspunde Justin.
-Um.. Justin? Cum cobor de aici? Spun lipita de tavan.
Un băiat brunet întra pe ușă și se uita la mine. Îl bufnește rasul. Oh serios nu e nimic de ras aici omule. Sunt blocata pe tavan.
-Cine a lipit-o de tavan, mai? Întreabă el încă râzând.
Deja ma enervează.
-Mai taci și ajută-mă sa ma dau jos! Strig eu.
-Nu e treaba mea. Răspunde.
Clar. Acest băiat ma enervează asa tare. Nu cred ca o sa ma înțeleg cu el vreodată.
-Of, gândește-te ca vrei jos, Jo. Spune Justin.
Măcar el sa fie de ajutor.
Următoarea clipa eram jos. Tipul asta brunet era cu aproape doua capete mai înalt decât mine. Cum e posibil? Nu sunt atât de scunda.
-Bun, deci Josie, fata bruneta este Jasmin, cealaltă este iubita mea, Steph, băiatul blond este Tim, cel roșcat Travis, cel șaten Derek, iar domnul acesta super enervant este Mark. Mi prezintă el.
Oh, asta o sa fie interesant!
-Îmi este foame. Le mărturisesc.
-Voi nu aveți mâncare pe pământ sau ce? Întreabă Mark.
-Îmi pare rău domnule "Știu tot" D-abia ce am ieșit din coma, nu am mai mâncat de câteva zile.
-Ce grija ai tu de Supremă, Justin? Vai, sunt mândru de tine.
-Cum poți fii atât de enervant omule? Întreb eu iritata.
-Secret, dragă. Spuse arătându-și zâmbetul.
E un nerod și jumătate, dar are un zâmbet superb. Nu îmi vine sa cred asta, dar are un zâmbet al dracului de frumos si in combinație cu ochii aceia sclipitori e.. Wow.
E enervant, dar arata super bine.
CITEȘTI
Double Life
Fantasy~~Viața domnișoarei Brown este foarte încurcată și plină de secrete. Ea trebuie singură să dezgroape adevărul, dar poate o să găsească ajutoare. Oare va reuși să-și afle adevăratele rădăcini? Va întâmpina probleme încercând să ajungă pe calea corect...