7 bölüm(sahte sevgili)

28 11 0
                                    

Yazar:Evet arkadaşlar bu defa kitabımı  farklı yazıcam.Herkes burda konuşmakta özgür.Özür dilerim kitabımı geç yazdım ama elimden geleni yapıyorum.

Aylin'den
Sabah uyandığımda başımda büyük bir ağrı vardı kendimi hiç iyi hissetmiyordum.Sanki hastaydım.
Tabi hasta olurum dün onun yanında suskun suskun oturmuşdum.Şimdi o isteyinden vaz geçmez.İllede konuşturur.Bu seferde beni kapıya bağlar artık.Off ben ne düşünüyorum o kim ben kim ben ona niye lazımımki.
Yataktan kalktım el-yüzümü iyice yıkadım.Ama aşağı düşücek halim yoktu.O yüzden yemeyi odama getirtdim.Birazdan Yemek geldi çok nefis görünüyordu.

Ya resmen Azerbaycan yemeklerini özlimişim.
Ama yinede çok güzeldi.

Kim Chin Mae'den
Sabah kalktım kendimi çok güzel hiss ediyodum.Gün çok güzel parıldıyordu.Hemen kalkıp el-yüzümü yıkadım.Yemeyimi yemeye düşdüm.Annemin elinde evimizin foroğrafı vardı.

Ben ona sordum.
Kim Chin Mae:anne yinemi taşınıyoruz.

Annesi:evet oğlum bu ev çok küçük artık hiç bişeye benzemiyor.

Kim Chin Mae:off anne ya burda kalsak olmazmı hem villanı hiç sevmiyorum çok büyük bizse az kişiyiz sen ben kardeşim ve babam.

Annesi:evet haklısın biz az kişiyiz ama hizmetçilerde var aşçı var bahçivancı var hepsi böyle bi evdemi kalıcaklar onlara daha iyi ev lazım.

Kim Chin Mae:off anne tamam senle hiç uğraşmıycam.

Off annem her zaman böyle önce villa sonra küçük ev sonra yine villa tekrardan küçük sonra villa ee yine fikir deyişdi küçük ev aha şimdide villa bu kadın ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum yani.

Aylin'den devam
Yemeyimi bitirdim.Dişlerimi fırçaladım.Birden kapı çaldı.Kapıyı açtım abimdi olamaz.!!

Resul:meraba ablacım beni özledinmi.

Sanki başıma kaynar su dökmüşlerdi.

Aylin:hıhı sen buraya nasıl ve neden geldin.

Resul:tamam izin verde içeri geçeyim.

İçeri geçti oturdu ve söyledi.

Resul:beni annem ve babam gönderdi.Sen nasılsın siye yarın gidicem merak etme

Aylin:Nee!??! O zaman neden geldinki.

Resul:hiç aramadınki neyse bu gün beni Koreayla tanış ediceksin.

Aylin:beni Koreayla tanış eden lazım(yavaş sesle)

Resul:ne?!

Aylin:hiç dedimki tamam

Birlikte gezintiye çıktık.

Kim Chin Mae'den
İşe gitmeden önce spor yapmaya karar verdim.Tam koşuyodum önümde sanki Aylin vardı dikkatle ona baktım oydu.Yanında bir erkek vardı el-ele tutuşmuşlardı.
Yanlarına gittim

Kim Chin Mae:Selam Aylin yanındakı kim?

Biraz durdu ve düşündü ve söyledi:

Aylin:Sevgilimm!

Kim Chin Mae:nee?!!
 
                     Devam edecek...

Yazar
Evet arkadaşlar bu bölümümüzün sonuna geldik.biliyorum çok mantıksız oldu bu bölüm diyer bölümde daha heyecanlı bir bölüm yapıcam.Beyenmeyi ve yorum yazmayı unutmayın..

Hayatımın anlamı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin