Aylin'den
O sözü söyleyince sanki üzülmüşdü.Bunu bende anlamışdım.Ama niye üzülsün ki,hemde benim için.Onu boşverde üzülmesi bile tatlıydı.
Ayyy!!bana noluyor böyle !!!
Ordan gitdik Koreyi gezmeye başladık.
Kim Chin Mae'den
O öyle söyleyince sanki kalbime taş salmışlardı.Az biraz dayandım az kalsın orada düşüp kalıcaktım.Ya bidakika hem banane sevgilisi varsa var yani.
Yazar
Kim Chin Mae en yakın arkadaşı Wuu Jin'i çağırdı.Kim Chin Mae'den
Wuu Jin geldiyinde içeri girdi.Bazı şeyleri konuştukdan sonra bana sordu.Wuu Jin:eee söyle bakıyım hayatında biri varmı?
Kim Chin Mae:ya şey aslında bilmiyorum.Kalbimden emin diyilim.
Wuu Jin:ya bi insan kalbinden anlamazmı?
Kim Chin Mae:bilmiyorum abi hiç bilmiyorum.
Wuu Jin: tamam seni fazla yormuycam.Akşam parti var gelicekmisin.
Kim Chin Mae:evet başımı dinlendireyim bari
W
uu jin partiden bahs etdikden sonra gitdi.Bende odama kiyafet seçmeye gittim.
Aylin'den
Evde oturmuş düşünüyodum acaba kalbi acımışmıdır.Ayy ben yine saçmalıyorum iyice hemde.Ama gerçekten o çok yakışıklıydı galiba ben aşık oluyorum.Ona aşkımı söylesenmi acaba.Hayır onun şimdi saysan 1000 tane sevgilisi var ben onun için öylesineyim işte.
Birden kapı çaldı.Gelen öğretmenim Yasemindi.Yasemin(Aylinin öğretmeni):Aylin bu akşaç parti var şimdiden hazırlan.
Aylin:Tamam öğretmenim.
Öğretmen çıktıkdan sonra kiyafet seçmeye gittim.
Yazar'dan
Akşam olmuşdu Aylin kiyafetini seçiyodu.Aylin'den
Kiyafet seçmeden önce foroğraf paylaşmak istedim.Sonra başladım kiyafet seçimine.
Kiyafeti seçdim giydikden sonra kendime bakdım çok güzeldim.(Aylin'in üzerindekiler)
Hazırdım aşağı inip arkadaşlarımı ve abimi bekledim.Abim şaşırmıştı onu sevgilim tanıtdığım için.Oda sırıtıyodu.Son gecesiydi yarın gidiyodu.Kim Chin Mae'den
Kiyafet seçerken son koyulan instagramdakı resmlere bakıyodum.Bu oydu Aylinin fotoğrafıydı.Altına şöyle yazılmıştı.
"Bu gün partideyim"
Odamı oraya gidicek yüzümde sebebsizce gülümseme vardı.Galiba onu seviyorum.Sonra kiyafet seçimine geçtim.(Kim Chin Mae'nin giydikleri)
Parti vakti geldi ve arabaya binip partiye doğru sürdüm.
Oraya vardığımda bisürü yemek vardı.Hepsi bir-birinden güzeldi.Orada herkesin gelmesini bekledim.Azeriler geldi sanki gözüm birini arıyodu tabiki Aylin'i.
Birazdan oda içeri geçti.Tabi o sevgilisiyle.Kendimi zorla tutdum taa ki o adam Ayline kendi elleriyle pasta yedirmesine kadar.Çok sinirlenmiştim.Gidip ona sayısı olmayacak kadar yumruk atdım her defasında Aylin beni durdurmaya çalıştı.Şuna bak sevgilisini nasılda savunuyor.Aylin:heyy!burak onu!!! sana diyorum yaa! Burak abimi!!!!!!
Şaşırmıştım abim dedi.
Kim Chin Mae:ne abinmi?
Aylin:evet ne sanmıştın geçen sefer yalan söyledim.Artık burak onu nolursun
Kim Chin Mae:Tamam ben şey gerçekten senin sevgilin olduğunu sanmıştım.
Aylin:diyelimki sevgilim sanane?ha sanane?
Kim Chin Mae:Çünki seni seviyorum anladınmı SENİİİ SEVİYORUMMMM!!!
Devam edecek...
Yazar'dan
Bölümümüzün sonuna geldik.Yorum yazmayı ve beyenmeyi unutmayın.Ya lütfen beyenin okuyan çok ama beyeni az yorum hiç yok belki nolur beyenin ve yorum atın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın anlamı
Mystery / ThrillerAzerbaycanlı bir kız ile Koreli erkeyin hikayesi. Aylin-18 yaşlı Azerbaycan güzeli sınıfın 1-si.. Kim Chin Mae-Korenin sahibinin oğlu bazı ,otel-şirket-mağaza-düyün salonu-cafe-büyük 10 tane villanın sahibi.