Yazar'dan
Herşey karışmıştı Kim Chin Mae nişanı yarına saldırmıştı.Arkadaşı Wuu Bin sürekli sorular sorup duruyodu.-ya bu kadar çabukmu?hem belki yeni bir kız bulursun diyilmi?
Yarın oldu Kim Chin Mae hazırdı annesi sabah saat 07:00 da kalkmış ve hazırlıklara başlamışdı.Babası bile işe gitmemişdi.Yu Jin sabah kalkıp yemek filan yaptı.Sofrayı hazırladı.
Yemeyi bitirdikden sonra .Kınaları hazırladı.Tül aldı.
Akşam oldu herkes buradaydı sadece damat adayı olan Kim Chin Mae yoktu.O da evde kilitli kalmıştı.Çünki arkadaşı Wuu Bin onu banyoya kilitlemişti.Neden mi?
Çünki Kim Chin Mae onu kız arkadaşından ayırmışdı.Kim Chin Mae sinirden delirmişti.Wuu Bin hemen annesini arayıp eve gelmesini söyledi.Bayan Jan Di heyecanlanıp hemen geri döndü.Tabiki oradakı herkes onlarla gitti.
Kim Chin Mae sanki delirmişti herkes ona bakan herkes kavgaya tutuşdu.Ev kavga dairesine döndü.Polisler geldi ve herkesi evden kaçmaya başladı.Polis ne olduğunu sordu.Wuu Bin:Bilmiyorum hazırdık tam oraya geliyorduk birden kız arkadaşım geldi.Bana hadi gitmiyormuyuz dedi.Bende dedim bizde tam çıkıyorduk.Dedim ve olay ondan sonra başladı.Kim Chin Mae gözleri kırmızı olmuş halde bana bakıyodu.Hemde sinsi-sinsi.O kız arkadaşıma benim hakkımda o kadar pis bişiy söyledi ki, kız arkadaşım beni terk etdi.Sonrada o evden çıktıkdan sonra dedim.Sana noluyo o da bana bakıp üzerime atladı elimi ısırdı.Isırdı ama hiç insan ısırmasına benzemiyodu.Dişleri kurt gibiydi.Hemde saat 17:00 dan başladı ve böyle oldu galiba hala geçmedi.Bende o yüzden onu odaya kapattım.
Polis korkmaya başladı ve tüm ekipleri buraya çağırdı.Hiçkimse onu çözemedi.Evde bir kaç görevli kaldı.gece saat 11:00.
Herkes korkmaya başladı.Kim Chin Mae şöyle sözler söylüyodu.Kim Chin Mae:çıkarın beni burdan.Zaten eninde sonumda çıkıcam burdan hadiii hadi lan.Lan anne gebertirim seni anne beni çıkar burdan.Baba çıkar lan beni burda.
Yarım saat sonra hala konuşuyodu.birazda geçdikden sonra ses kesildi.Annesi söylediki acaba kendine geldimi.Sonra o görevliye sordu oda söyledi.
Görevli:hayır bence hiç güvenli diyil lütfen girmeyin.
Annesi dayanamaz odaya girer.Anne yüreyi işte.Odaya girince her yer karanlıktı sadece odada iki kırmızı çift gözler annesine bakıyodu.5 saniyede annesinin üzerine hücum yaptı.
Devam edecek.....
Burada kitabımız bitdi yeni kitabımı okuyun.Yorum yazın ve beyenin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın anlamı
Bí ẩn / Giật gânAzerbaycanlı bir kız ile Koreli erkeyin hikayesi. Aylin-18 yaşlı Azerbaycan güzeli sınıfın 1-si.. Kim Chin Mae-Korenin sahibinin oğlu bazı ,otel-şirket-mağaza-düyün salonu-cafe-büyük 10 tane villanın sahibi.