9 bölüm (bu olamaz)

26 10 2
                                    

Yazar:
Aylin'in gözleri dolmuştu sanki
ağlıyacaktı.Haraket etmeden öylece Kim Chin Mae'ye bakıyodu.Birden silah atışması oldu.

Mi Se Jo(parti yapılan yerin sahibi):yere yatın!!

Herkes yere yatdı birden ışıklar söndü.Atışma sesi kesti.

Öğretmen:herkes buradamı
Ferhat Murat ...........

Herkesi saydı burdaydılar sadece 1 kişi kaldı.

Öğretmen:Aylin burdamısın

Cevap yok..

Öğretmen:Aylinnn!

Yine cevap yok..

Herkes endişelenmeye başladı.İyice gerilim yaşandı.Birden yerde bir not gördüler.

"Hiç boşuna aramayın bulamazsınız.Tamam,,tamam size 1 cimcik üzüntüm  geldi ama oda 1 cimcik.Şimdi size 1 ipucu:
Herkes buraya eninde sonunda gelicek.Buradan hiçkimse kaçamaz.Tıpkı ölüm gibi.
Hah 1 ipucu daha 'akasya'
Hadi size iyi düşünceler.."

Herkes şoka girdi.Ortalık dağıldı.Sadece burada öğretmen'le birlikte arkadaşları birde Kim Chin Mae'yle arkadaşı kaldı.
Herkes soruyu çözmeye başladı.

Aysu(Aylin'in  sınıfarkadaşı):bence bir filme çekilmeye  gittiler oda akasya durağı sadece neden,kimden kaçamaz onu anlamadım.

Dilara(Aylin'in sınıfarkadaşı):ya saçmalamayı kes!hem oraya gitse bile ordan niye kaçamasınki.

Leyla:ya şimdi kendimden bir şiir kurdum.
Ihım ıhım

Bir düşünceydi sanki,
Aklımdakı fikirler...

Aysu:zaten fikir düşünce ikiside aynı şeyler.

Leyla:ya sözümü kesme aha nerdeydim.. evet

Mezara gömülen onca şairler
Kaçamadı oradan bi türlü be adam

Dilara:ya kızım sen sussana deliriyosun o söz ne öyle.Delirmişsin sen!

Kim Chin Mae:dur!dur!
Buldum!!mezarlık hiçkimse oradan kaçamaz aferin Leyla.

Aysu:iyide akasya ne anlamda?

Kim Chin Mae:oda mezarlığın adı Akasya mezarlığı tabi ya!!

Kim Chin Mae'den

Bulmuştum!iyide onun orada ne işi varki neden oraya götürmüş?Yoksa...hayır!!hayır olamaz bu.Ya olduysa hayır olumsuz düşünmeyim bari evet evet.
Arabama bindim yanımda arkadaşım arkada Aysu Dilara ve Leyla oturmuşlardı.
Oraya vardığımda bir ev filan yoktu birden yerde 1 not daha.

"Ah ah malesef geç kaldınız hadi başınızı kaldırın....Artık ne diyeyim başınız sağ olsun"

Başımı kaldırdığımda Aylinin resmi ve ismi yazılmışdı.
Donup kalmıştım bu olamazdı olamaz!!!bu olamazzzzz!

                           Devam edecek...

Evey biliyorum bu kısa oldu bu aralar çok yorgunum.Gelen defa çok yazıcağım.Beyenmeyi ve yorum yazmayı unutmayın.

Hayatımın anlamı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin