Kim Chin Mae'den
Artık 10 gündü Aylin öldü.Bizde yeni eve geçmiştik.Artık hiçbirşeyi sorun etmiyorum.Sanki benim için hayat sönmüştü.Benim kara bahtım herşeyi bozuyor.İkinci defa ikinci defa aşık olmuştum.Ondan önceki kız ise beni burakıp Almaniyaya gitdi.
Kim Hyun Jan Di:oğlum sana çok güzel bir haberim var Yu Jin Almaniyadan geliyor.
Kim Chin Mae:ne?!?
Azerbaycan'dan
Aygün:oğlum üniversite yarın biticek arkadaşların parti yapıcak sün neden katılmıyorsun.Tamam ablan öldü 40-ı bile çıkmadı ama sen aldırma ablanda böyle söylerdi emin ol.Resul:anne sen ne diyosun ben ablamı yüzüstü burakmam biliyorum sen benim çocuklardan geri kalmamı istemiyosun ama hayır hiç gerek yok.
Aygün:tamam ben sen üzülme diye şey ettiydim.
Okul'dan
Herkes yerleşmişdi.
Murat:offf ya tam orda 15 gün kaldık ama 1 ay adıyla gitmiştik.
Senhan:ya sen ne biçim insansın sınıf arkadaşın ölmüş sende Korede kalmayı düşünüyorsun Allah aşkına bi sus be kardeşim.
1 ay sonra
Yazar'dan
Artık 1 ay olmuştu Yu Jin Almaniyadan gelmişti.Şimdi annesinin tek dileyi vardı Yu Jin ve Kim Chin Mae'yi evlendirmekti.Kim Chin Mae'den
Annem illede beni Yu Jin'le evlendirmek istiyordu.Ama ben istemiyordum.Alışmak zorundayım artık Aylin yok yok işte yok.Herşeyi dağıttım sonra sinirle odadan çıkıp annemin yanına gittim.Kim Chin Mae:anne bugüne hazır ol Yu Jin'i istemeye gidiyoruz.
Kim Hyun Jan Di:gerçektenmi aslan oğlum ben babana haber veriyim hemen gelsin hemde kız evine haber veriyim. Ayyy çok sevinçliyim.
Annem çok sevinmişti artık yeni hayat başlıyor.
Devam edecek..
Bu bölümde böyle bitdi.Beyenmeyi ve yorum yazmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın anlamı
Детектив / ТриллерAzerbaycanlı bir kız ile Koreli erkeyin hikayesi. Aylin-18 yaşlı Azerbaycan güzeli sınıfın 1-si.. Kim Chin Mae-Korenin sahibinin oğlu bazı ,otel-şirket-mağaza-düyün salonu-cafe-büyük 10 tane villanın sahibi.