"Az a barátság, amely abbamaradt, sohasem volt igazi."
"Amikor a barátság megszűnik, akkor egy űr keletkezik, amely utat enged a szörnyű magányosságnak, ami a külső világból jön, s amely olyan, mint a hideg űr a planéták közöt"
"Néha már-már azt hiszem, nem érdemes senkivel sem összebarátkozni. Egy idő múlva úgyis elveszítünk mindenkit, és az a fájdalom ezerszer rosszabb, mint az előtte sajgó űr"
"Elhagynak, ha bármi ér. Ott hagynak bárkiért. Ez barátság??
Nézd meg, milyenek a barátok. Többnyire megfojtják egymást. Mindenhova együtt mennek, egyformán néznek ki, mindent együtt csinálnak, közben kibeszélik a másikat a háta mögött. Ha a másiknak valami nem megy annyira jól, örülnek, hogy valaki nagyobb lúzer náluk.
Ellenségről ritkábban derül ki, hogy barát, mint fordítva.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
Az árulót mindig a barátaid között keresd
Mit gondoltam? Azt hittem,ő végre az aki megért. Aki minden hülyeségem ellenére se hagy magamra. És mi lett? Magamra hagyott...Pedig azt hittem barátok vagyunk.Hogy fontos vagyok neki,mint barát. Se többként,se kevesebbként. Csak én is számítani akartam a többiek között. Én is akartam valaki lenni neki az életében.De azt hiszem sokat kértem.Ő nem az az ember akinek rám van szüksége. Ő más...Ő neki olyan kell,aki nem sértődik be minden beszólásán,aki nem húzza fel magát a baromságain. Neki nem az én barátságom kell. Neki másé. Olyané kell neki,aki jobban megérti,aki nem hisztizik és nem nyávog. Aki szót fogad neki. De ez nem én vagyok.Én nem számítok neki. Én csak egy vagyok a sok barát közül,míg nekem fontos részét tölti be az életemnek.
Sziasztok! Mostantól témákat kérnék, ahhoz , hogy milyen idézeteket írjak (pl: szerelem, család, barátság, stb.)
És ezekhez több idézetet írnék .Ez a rész témája a hamis barátok vagy épp a barát elvesztése 😣😕😩
YOU ARE READING
-Idézetek- 😍❤ /befejezett/
RandomAz életben a legjobb tanácsot a fodrász adja: - Emeld fel a fejed! ☺