A zene magasabbrendű megnyilatkozás, mint minden bölcsesség és filozófia.” (L. van Beethoven)
„Aki zenével indul az életbe, az életnek olyan kincsét kapja ezzel, amely átsegíti őt a bajon.” (Kodály Z.)
A zene ereje képes a vadállat megszelidítésére. Képes meglágyítani a sziklákat és meghajlítani a göcsörtös vén tölgyet.” (W. Congreve)
,A zenének hangosan kell szólnia,hogy ne halljuk,hogyan omlik össze a világ..."
,,A zene minden szomorúságunknak, minden örömünknek hangot ad. Senki számára nem kell lefordítani.
,,A zene az életnek olyan szükséglete, mint a levegő. Sokan csak akkor veszik észre, ha már nagyon hiányzik.
,,A zene az, melynek segítségével hatást gyakorolhatunk az emberi lélekre; egy fontos eszköz, amely segít nekünk a lélekkel kommunikálni.
,,Az emberi szív mélyére világosságot deríteni, ez a zene hitvatása"
,,A zene még a versnél is jobban, inkább az érzéshez szól, mint az értelemhez, az érzés pedig türelmetlenebb az értelemnél
,,A zene, ha elrepít innen, az nekem a minden."
,,Az embereket meg lehet ismerni a zenén keresztül, amit hallgatnak."
,,Ahol a szavak elhagynak bennünket, ott kezdődik a zene."
,,A zenében is, mint a szerelemben, csak őszintének szabad lennünk."
Egy jó dolog a zenében: mikor ez üt ki téged, akkor nem érzel fájdalmat.."
,,A zene egyszerre fejezi ki a szerelmet és az elválást. Egyszóval az életet fejezi ki."
,,A zene a nagy egyesítő. Elképesztő erő. Olyasmi, ami még az olyanokban is közös lehet, akik mindenben, de mindenben különböznek."
"A zene hatalmas dolog. Egy dal megváltoztatja a kedved, emléket teremt, megváltoztathatja az életedet."
,,A zene a legtitokzatosabb és legemelkedettebb dolgokat is elmondja, amit a lélek érez és megálmodik."
“Ha elhal a dal, oltsd el a fényt. A zene örök jó barát, táncolj, ha mersz a tűzön át. A zene örök jó barát, míg a vég tör át!"
„A zene lelkem lélegzetvétele, s egyszersmind imádságom és munkám.”
„A zene kifejezi mindazt, ami szavakkal elmondhatatlan, mégsem maradhat kimondatlanul.”
„Könnyebb az élet, ha dalolhatsz róla.”
„A zene olyan, mint a tenger: mi a parton állunk, ellátunk messze, messze, és gyönyörködünk a hullámok játékában, de a túlsó partot nem láthatjuk meg soha.”
„Semmit sem ér a zene, amelyet senki sem hall.”
„Ha elhangzott a zene, zeng az emlékezete.”
„A zene minden. Minden a zene.”
„A zene arra tanít, hogy meghalld a sorok között rejtőző lélek szavait.”
„A gitár a lelkem - amikor eltévedtem, mindig a gitár segített vissza az útra; a gitár az, ami eszembe juttatja, hogy mit keresek egyáltalán itt.”
YOU ARE READING
-Idézetek- 😍❤ /befejezett/
RandomAz életben a legjobb tanácsot a fodrász adja: - Emeld fel a fejed! ☺