Testvér

76 4 2
                                    


A barátaid ellened fordulhatnak, de tudod, mi a jó abban, hogy van testvéred? Örökké tart.

Nagy testvérnek lenni mindig nehezebb. ( Igaz  😄)

Legyetek jók a testvéreitekhez! Ők a legszorosabb kapocsaitok a múltba, és rájuk számíthattok legjobban a jövőben.

A testvéri kötelék szerintem erősebb mindennél, még a szülő-gyerek kapcsolaton is túltesz.

Egy férfi, aki három nővérrel nőtt fel, csak tudja, hogyan kell bánni a nők kedélyhullámzásával. Egy frászt. Egy férfi, aki három nővérrel nőtt fel, azt tudja, hogyan kell gyorsan fedezékbe bújni.  

Ha a testvérünkkel bújócskázunk, azzal az a gond, hogy időnként megunja, és nem keres tovább bennünket.  (⬅ megtörtént  😂)

A testvérünket meg kell védenünk, még ha haragszunk is rá.

A testvér olyan, mint egy legjobb barát és egy családtag keveréke.

A testvér az, akivel ha nem találkozol egy vagy két évig, akkor is onnan tudjátok folytatni, ahol abbahagytátok.

A testvér (...) feltétlen szeretetet, örök piszkálódást, egymás elfogadását és támogatását jelenti.

Testvérek vagyunk. Egymáson kívül nem segít rajtunk senki.

Testvérnek lenni, ez nem azt jelenti, hogy külsőleg hasonlíttok egymásra. A testvéri kapcsolat nem külső hasonlatosságban rejlik.

Egy jó testvér olyan, mint egy tükör, de nagyítós tükör, és nem árt néha belenézni.

Mosolygok, mert a testvérem vagy,
S kacagok, mert nem tehetsz ellene semmit.

Egy fiatalabb testvér megérhet száz évet, akkor is kistestvér marad.  ( Igaz 😄)

Testvérek között hamar átadódnak a titkok, soha nem maradnak egészen rejtve.

Erre valók a testvérek. Hogy szekálják egymást, hogy megnehezítsék egymás életét. A gyerekek ebben nőnek fel, és ettől edződnek meg. Ez adja az alapot a felnőtt élethez.

Sziasztok!
Nektek van testvérének,  aki megnehezíti az életeteket? 
( ⬆Ne vegyétek komolyan  😂)

Nekem egy húgom van akit nagyon szeretek!  😄

Puszi. 😚
Réka

-Idézetek- 😍❤ /befejezett/Where stories live. Discover now