The Vampire Diaries

135 4 14
                                    

"Lehetsz ezer mérföldnyire innen, vagy ezer évnyire, te mindig velem vagy, a szívem mindig ott van melletted a koporsóban."

"Azt gondolod, hogy sosem múlik a fájdalom, de tévedsz. Csak engedd át magad neki, ne küzdj ellene, mert erősebb nálad. Hagyd, hogy fulladozni kezdj, de idővel úszni fogsz. Minden egyes lélegzetvételeddel erősebb leszel, és ígérem, le fogod győzni."

"Te vagy a lehető legjobb hatással rám. Szükségem van rád, mert jó vagy, és szükségem van a jóságra, mert anélkül iszonyú nagy a sötétség."

"Érezni jó, bármennyire is fájdalmas. Az érzések tesznek minket emberré, jóvá vagy rosszá."

"A mai reggel valahogy más, nem olyan, mint eddig. Ébren vagyok, hosszú ideje most először tökéletesen érzem az ébrenlétet. Kivételesen nem undorral indulok neki a napnak, ma köszöntöm a napot, mert tudom, ma újra látom őt. Ma újra láthatom, így hosszú ideje most először jól érzem magam."

"Ha folyton ellöksz mindenkit magadtól, akkor végül egyedül maradsz."

"Azt hittem, a legszörnyűbb dolog a világon, ha elveszítjük szeretteinket, de tévedtem. Az a legszörnyűbb dolog a világon, amikor az ember rájön arra, hogy saját magát vesztette el."

"Egy nő soha nem felejti el az első szerelmét, bárhogy is végződött a dolog."

-Idézetek- 😍❤ /befejezett/Where stories live. Discover now