“Azt hiszem, számomra a szépség az őszinteség. Úgy gondolom, hogy olyan sokféleképpen lehet valaki szép. Tudod, valaki olyan vicces, hogy ez teszi gyönyörűvé, nem számít, hogyan néz ki. Vagy valaki igazán érzelmes, szeszélyes, megfontolt, és higgadt de ez teszi gyönyörűvé, mert önmagát adja. Vagy belenézel a tömegbe, és látsz valakit egy fülig érő mosollyal, és az őszinteség átjön, és szerintem ez is gyönyörűvé tehet valakit. (…) Tudod, én ha találkozom valakivel és van valami varázslatos tulajdonsága, ami felejthetetlen, ez teszi őt gyönyörűvé, akárkiről is van szó. Légy ilyen vicces, boldog, szomorú, vagy egy nehezebb időn keresztülmenő, szarkasztikus, azt hiszem, ezeken a személyiségjegyeken jön át az őszinteség, ami számomra szép.”
„Bármi is történik az életben, legyél kedves az emberekkel. Nincs annál szebb örökség, amit maga után hagyhat az ember.”
“Nagyon fontos, hogy leírd az érzéseidet. Rögzítsd le, és emlékezz: lehet, hogy ma összetörték a szíved, de hamarosan újra szerelembe esel.”
“Akárhányszor valaki azt mondja nekem, hogy nem fogok tudni megcsinálni valamit, még jobban akarom azt.”
“Gyakorolnom kell, hogy jó legyek. Meg kellett írnom 100 dalt, mire megírtam az első szuper slágert.”
Amit megtanultam, hogy ne változtasd meg önmagad, mert kifogysz az olyan dolgokból, amivé még válhatsz.
Legyél saját magad, ebben te vagy a legjobb!
Egy párkapcsolatban mindkét félnek támogatnia kell a másikat; egymást kell felemelniük.
Nem akarom elveszíteni az arcod,
nem akarok egy nap úgy felébredni,
hogy nem emlékszem a régi szép időkre.
Nem akarok elfordulni tőled,
mert nem félek attól, amit a szerelem adott,
majd elvett tőlem.
ESTÁS LEYENDO
-Idézetek- 😍❤ /befejezett/
De TodoAz életben a legjobb tanácsot a fodrász adja: - Emeld fel a fejed! ☺