HİKAYENİN BAŞLARI BİRAZ BASİT GELEBİLİR AMA DEVAM EDERSENİZ SEVECEKSİNİZ İLERLEYEN BÖLÜMLER COK HEYECANLI VE ACI OLACAK...
:)))9.sınıftaydım liseye baslamak bana heyecan veriyordu.
Yeni arkadaşlar yeni ögretmenler belkide yeni bir AŞK..
Okulun kapısından babam bıraktı beni tek basıma kalakaldım. Adım atmakta zorlaniyordum neyseki yanıma güzel şirin bir kız yaklastı..
"Merhaba"
dedi. Bende karsılık verdim "Merhaba" dedim Benim adım elif dedi bende selin dedim ikimizde cok heycanli görunüyorduk liseye ilk baslangic günümüzdü.. İlk gün sıradandı yeni arkadaslar tanıdım reyhan,elif,sude hepsi cok iyi insanlara benziyorlardı .. Okulun ilk dönemi böyle geçti en yakın arkadasım elif olmustu.
2. Dönemin ilk günü otobüsle gelirken yanımda sarışın mavi gözlü uzun boylu yakısıklı bir cocuk vardı .
Gözlerinin rengi etrafa ışık saçıyordu sanki etkilenmedim değil..
Otobusten inmek için düğmeye bastım ve onun elinin elimin üstünde olduğunu farkederek utanç içinde çektim gülümsedi ..
Allahım bi insan bu kadarmı güzel gülumser. Okulun bahcesine girene kadar arkamdan bakttı ..
Bu neydi böyle ilk defa aşıkmi oluyodum yoksa .. Saçmalama selin belki sevgilisi vardır aptal kaptırma kendini!! dedim kendi kendime ..
Sınıfa gider gitmez bizim kızlara anlattım. Belki her sabah aynı otobüsle geliriz diye umutlandırdim kendimi. Derste sürekli onu düsünuyordum ama neden? Kalbimle miğdemin arasında kelebekler uçuşuyordu .. Nasıl bişeydi bu Aşkmı? Okul cıkışi geldi sonunda belki gorurum diye ümit ettim ama göremedim bi daha göremicektim belkide neyse canım saçma biseydi zaten diye düsündüm. Oysa bilmiyodum ertesi sabah aynı otobüste tekrar karsılasacagımizı otobuste yanım boştu yanıma oturdu ama hiç konusmadı otobusten indim tam giderken seslendi..
"Bakarmısın? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi
ActionAşk öyle basit birşey değildir bana göre, göz göze geldiğinde boş boş bakmıcaksın gözlerinde kaybolucaksın artık seni seviyorum demeklede olmuyor gerekirse şiirler yazacaksın kulağına fısıldıcaksın seni seviyorum diye gizli olucak, ömürlük olucak bi...