5. În brațele DiavoluluiAm rămas perplexă la auzul cuvintelor sale, neștiind ce sa răspuns sa dau. Stăteam pur și simplu lângă el, ascultând cearta sa cu Darwin, care nu-i venea a crede ceea ce Richard a spus. Era greu de crezut cum un băiat precum el se poate uita la o fata ca mine, deoarece părea genul foarte rebel, care nu asculta de nimeni și are propriile sale reguli. Poate ca și eu sunt rebela, dar pana la un anumit punct, nu cred ca ar fi posibila o relație intre noi, nici măcar de prietenie. Îmi scutur capul, revenind la realitate și încercând sa ma bag intre ei.
- Nu poți fi tu iubitul lui Raven, ea nu are pe nimeni de când s-a despartit de mine.
- Ohh, uite ca am are. Pe mine! Ai vreo problema cu asta? Ca dacă nu te ajut eu printr-un mic desen sa înțelegi mai bine, dacă cu vorbe bune și elegante nu înțelegi.
- Tu ești un gunoi de om, încetează sa te mai apropii de ea, nu faci decât sa o distrugi, exact ca toate celelalte fete , sau crezi ca am uitat?
- Gata! Încetați amândoi. Chiar nu este cazul sa va certați pentru mine, nu se merita sa faceți asta.
- Nu ma cert cu nimeni iubito, încerc doar sa ii explic pentru ca observ ca nu intelege ceea ce se întâmpla.
- Nu îmi spune așa. Aceasta se uita in ochii mei cu o privire inocenta și tandră ce ma făcea sa înnebunesc. Îmi venea sa o ridic pe sus și sa ies afara cu ea. Nu observasem pana acum cât de frumoasa este, pentru ca nu apucasem sa o privesc atât de intens .
- Deci nu ești iubitul ei !
- Ba da sunt.
- Gata! Niciunul din voi nu este iubitul meu. Nu îmi pasa de niciunul din voi, nu simt nimic nici pentru tine Darwin , nici pentru tine Richard. Gata, încetați sa va mai certați, urăsc chestiile astea. Voi chiar nu vedeți ca va certați așa fără motiv? Este total aiurea.
- Dar nu ma cert fără motiv Raven. Cum își permite nesuferitul asta sa se dea drept iubitul tău? Nici măcar nu aveți o relație .
- Și dacă ar fi așa ce? Ai ceva împotriva?
- Poftim?! Raven tu nici măcar nu îl cunosti, nu sti de ce este in stare omul acesta. Eu îl cunosc și știu perfect de ce este in stare, toți din acest liceu îl cunosc, mai puțin tu.
- Nu credeam ca sunt atat de cunoscut. Sincer ar trebui sa încep sa dau și autografe. Am replicat începând a rade.
Îmi îndrept privirea spre restul din clasa care își arintisera ochii spre noi.
- Încetează sa mai fi sarcastic .
- Nu sunt dragule. Dacă tot te lauzi ca sti atât de multe lucruri despre mine, spune-mi ce sti, haide .
- Nu cred ca vrei sa dezvălui aici in public totul Richard Wales.
- E doar gura de tine, habar nu ai cu cine te pui, Darwin.
- Voi doi...va...va cunoșteați?
- Am avut câteva...conflicte.
- Doar câteva conflicte? Cred ca ți s-a șters brusc memoria. Nu mai ți minte Richard? Sau vrei sa îți reimprospatez memoria?
Îmi incordez maxilarul, inclestandu-mi pumnii, fulgerandu-l cu privirea.
Ma apropii de el nervos, încercând sa îmi gestionez furia, mai apoi vazandu-l pe David cum îmi face semn cu mâna in sens de a ieși urgent afara după el. Asta însemna ca se întâmplase ceva extrem de grav, caci fata lui arata ca și cum fusese călcată te tren.
CITEȘTI
Iubește-mă din nou
FanfictionPentru mulți dragostea semnifica iubirea și pasiunea pe care toți o dobândesc in momentul când își deschid aripile sufletului in fata ei. Însă, simbolurile dragostei nu pot definii iubirea in toată splendoarea și complexitatea ei. Dar reprezintă dou...