2. Începutul Războiului

80 3 0
                                    


2. Începutul Războiului

Rămân blocată privindu-l cum mergea cu tipa aceea de gat, mai apoi luând-o de mâna și zâmbind spre prietenii lui. Te rog spune-mi ca a venit doar sa o aducă pe ea și nu e in liceu cu noi sau mai rău in clasa cu mine.
Rămân îngândurată rasunandu-mi in urechi o vocea joasa și înfundată. Îmi adun gândurile revenind la realitate și auzindu-i vocea lui May care ma striga.

- Ești Ok? A replicat aceasta îngrijorată.

- Da, sunt...sunt bine . Mergem in clasa? Nu vreau sa întârziem.

- Ok, haide. Băieți , veniți și voi?

- Venim după , mai stam. A replicat Ty împreuna cu restul.

- Bine. Haide Raven.

Zâmbesc spre May care se vedea ca devenise agitata din cauza comportamentului meu ciudat. Intram im curtea școlii salutând colegii ce mai erau adunați pe acolo, după care intram pe usa elevilor. Odată intrate in școala, unde toți elevii se învârteau in toate direcțiile pe hol, ma uitam cu privirea după el . Nu îl vedeam. Gândul îmi stătea la el și nu știam de ce. Poate doar pura curiozitate sa nu se afle in același liceu cu mine.

Zâmbesc din nou, indreptandu-ma cu May spre sala de clasa aceasta oprindu-se in dreptul dulapului sau.

- Ce faci?

- Pai îmi i-au decât cărțile și îmi las geanta in dulap doar nu vrei sa ma car cu ea pana in clasa.

- Ummm nu, sigur ca nu. Eu mi-o i-au pentru ca niciodată nu sti când ai nevoie de ceva. Zâmbesc.

- Da, cum spui tu. Eu nu am nevoie decât de o săptămâna de relaxare in care sa îmi văd iubirea vieții mele.

- Ohh te rog termina cu dulcegăriile astea ma faci sa vars.

- O sa vezi tu Raven ca mai devreme sau mai târziu iubirea va pătrunde in inima ta fără ca tu da îți dai seama si nu vei mai tine cont ca im trecut ai suferit și te vei bucura de ceea ce se întâmpla in prezent.

Rămân blocată privind-o timp de câteva secunde după care pufnesc in ras suflecamdu-mi mânecile de la geaca.

- Nu o sa iubesc niciodată pe nimeni. Eu nu pot sa simt nimic nici măcar pentru propria-mi persoana. Ma simt atât de goală pe interior încât simt eu ca nu mai pot simti nimic. Înțelegi?

- Raven, o sa iubești din nou crede-ma.

- După ultima relație cu Darwin, nu cred ca o sa mai pot simti ceva.

- Da, dar Darwin a avut un trecut foarte tumultuos plin de...nici măcar nu știu cum sa ma exprim. Nu avea statutul tău și nici măcar nu își permitea câte ne permiteam noi. Dar era un băiat bun.

Ma inceunt privind-o urat.

- Ok, a greșit când ți-a spus toate cuvintele alea dar asta nu înseamnă ca tu trebuie sa nu mai iubești pe nimeni acum.

- Nu pot sa cred ca încă ii mai iei apărarea lui Darwin. El nu mai semnifica nimic pentru mine. Înțelegi?

- Ești sigura de asta?

- Foarte sigura May! Am exclamat nervoasa observând ca privește peste umărul meu zambind obraznic spre mine.

- Eu merg in clasa și va las sa discutați.

Se retrage zambind.

Îmi dau ochii peste cap înjurând in mintea mea, intorcandu-ma cu fața spre Darwin.

Iubește-mă din nou Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum