Namjoon'un ağzından;
Hemen yanına gidip onu kucağıma aldım ve arabaya koştum.arka koltuğa Melisa'yı yatırdım ve hemen arabayı sürmeye başladım.hastaneye gelmistik.onu hemen bir odaya aldılar.Ona da diğerleri gibi zarar vermiştim.biliyordum o da gidecekti hayatımdan sırf kendi canı için ama bayılma dan önce söyledikleri beni etkilemişti.o sırada telefonum çaldı ve arayan Jin hyungdu.acmak istemiyordum ama bu ona saygısızlık olur diye düşündüm ve açtım;-Namjoon nerdesin?
-e-evdeyim neden?
-bizde kapının önündeyiz.kapıyı açsana!!
-ama ben kendi evimde değilim ki!
-nerdesin o zaman namjoon söylesene ?
-annemin. Evindeyim o o biraz hastalanmışta onu hastaneye götürüyordum.
-gecmis olsun nerdesiniz bizde gelelim.
-y-yok hiç gerek yok.siz rahatinizi bozmayın önemli bişe değil zaten.
-hemen konum at!!!!!
-uff
-hadi bakiyim üzme abini.
-tamam ama gelince size bişey açıklicam.
-tamam😙Onlara ne diyecektim kesin bana kizarlardi.ama MELİSA için herşeyi göze almaya hazırım.bide BİGHİT vardı tabi.sevgili yasağı var...
Melisa'nın ağzından;
Uyandım uyandım ama neden hastanedeyim? Neden bacağımda sargı var?
Nedennnnn?derken namjoon un konuşma sesini duydum.jin le konuşuyordu.ve onlar buraya geliyordu! Böyle olmamalı ydı tanışmamız!
Namjoon içeri girdi ve suçlu bir ifadeyle bana baktı bende ona;
-sen suçlu değilsin olanlar benim yüzümden özür dilerim bütün bu olanlar için.
-simdi onlara ne diyeceğiz?
-hicbir fikrim yok. Ayrıca sen onlara yalan söyledin ve bence onun için sana kizacaklar.
-haklısın😊
-bence herşeyi anlatalım zaten ben gidince normale döner hayatın dimi?
-kim dedi biyere gideceğini?
-ben giderim yarın.
-bu ayakla mı?😏
-ne varmış ayağımda!😑
-ayağın kırık ya hani😄
-ufffff
Tam o sırada kapıdan içeri bir adet BTS girdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz olamayız NAMJOON...
Fanfictionkendini birden Kore de bulan genç kız ve ona deliler gibi aşık olan bir idol