O dimineață de weekend. La 12:00. Pentru că atunci când mă trezesc eu e dimineață, deci...da. Îmi iau leneșă telefonul de pe noptieră și încep să intru pe mediul online.
"6 mesaje noi"
Un zâmbet larg și-a făcut loc pe buzele mele când am văzut că mesajele erau de la ea. Iubeam să mă trezesc cu mesajele ei.
" - Neața
- Hey
- Dormi?
- De ce dormi așa de mult?
- De ce trebuie să mă trezesc eu mereu înaintea ta?..
- Trezește-te"Zâmbeam ca o idioată la ecranul telefonului și am decis să-i răspund într-un final după hibernarea mea. Am vorbit toată ziua. Nu e oră în care să nu ne trimitem vreun mesaj. Pur și simplu iubesc să vorbesc cu ea. Doar că mereu mi-am dorit să ne întâlnim fizic. Asta urăsc cel mai mult la relațiile la distanță.
Când se făcea noapte, totul era perfect. Aveam prilejul să ne vedem..chiar dacă tot prin mod virtual.
" - Aș vrea să fii aici cu mine" îmi zise strângând unul dintre ursuleții ei în brațe
" - Voi fi. Îți promit asta. Trebuie doar să așteptăm"
" - Sper să fie cât mai curând pentru că nu-mi place să aștept" îmi zise zâmbind pe colțul gurii
" - Voi încerca.."
Fac o pauză uitându-mă la ea
" - S-a întâmplat ceva?" mă întreabă
" - Da. Mereu îmi uit cuvintele când vorbesc cu tine. Atâta tot" îi răspund simțind cum mi se înroșesc obrajii.
Văzându-mă, chicotește și continuă cu:
" - Le vei găsi tu. Atunci când o să ne întâlnim ce-o să faci? O să amuțești?"
La auzirea spuselor ei, începem să râdem
" - Nuu. Atunci nu va fi loc de cuvinte. Vreau doar să te iau în brațe și să te sărut. Să te știu în sfârșit lângă mine.."
" - Încetează.. Știi că nu-mi place să-mi aduc aminte de distanța asta afurisită"
" - Știu. Și eu o urăsc, dar nu-mi pot ține sentimentele doar pentru mine"
Oftează la auzul cuvintelor mele și rămâne tăcută
" - Este târziu. Ar trebui să ne culcăm"
" - Da.. Îmi este somn.."
" - Vorbim mâine. Noapte bună"
" - Yep. Noapte bună"" - Te iubesc
- Și eu te iubesc"...
CITEȘTI
On your side
Tienerfictie•••O poveste inspirată din întâmplări reale, în care voi descrie cum EA mi-a adus în suflet focul când luminile s-au stins••• Nu există relație sau poveste de dragoste doar cu suișuri. Sunt și coborâșuri fie că vrem, fie că nu. Fie că vorbim despre...