Çift : Steve/Bucky
Shuri & BuckyUyarı : INFINITY WAR SPOILERS.
Not : Filmin içine ait olan 'kayip sahne' dedikleri sekilde yazdim ancak soyle bir durum var, Steve Wakanda'ya gelir gelmez savas basliyordu, ben bu arayi biraz uzattim, Thanos'un ordusu Wakanda'ya gelmeden once bir saatleri olsun istedim. (Bu filmin seyrini cok degistirirdi biliyorum ama kimin umrunda? 😂) Ayrica ilk Stucky'm 😍
StRaNgEr_HoPe için 😚
________________________________________________________
"Hazır mı?"
Shuri ağabeyine ters bir bakış yolladı. "Deli misin?! Haftalardır şu günü bekliyorum ben! Hazır mı ne demek?"
Ikisi avluda ilerleyerek orada bekleyen ekibin yanına giderken Shuri yeniden ağabeyine baktı.
"Gerçekten geliyorlar mı?"
"Evet..."
"Android de geliyor?"
"Evet, Shuri."
"Romanoff'u görecek miyim?"
"Dilersen,"
"Okoye'ye beyazlar tarafından basıldığımızı söyledin mi yoksa kıçına mızrak sokmasından mı korkuyorsun?"
"Düzgün konuş,"
"Annem yok, kimin umrunda?" Genç kız gülümseyerek hazır bekleyen kendi ekibine dönerken omuz silkti. "Haberi ben veriyorum o zaman?"
T'Challa kendisine gösterilen metal kola bakarken hafifçe başını salladı.
* * *
"Beyaz Kurt! Beyaz Kurt! Beyaz Kurt! Beyaz Kurt!"
Shuri inleyerek ormanın kıyısındaki kurak toprakta yürümeye devam etti. "Yine mi?!"
Çocukların ordu gibi yığıldığı arazide her ne kadar Bucky'i görmek oldukça zor olsa da Shuri yerde yatanın o olduğundan emin, gözlerini devirmekle yetindi.
Genç kız, Barnes'ı ilk gördüğünde 14 yaşındaydı. Kopuk bir kol, ağır yaralar, yarı baygın bir hal ve babasının katilinin yüzü.
O zaman henüz kendi bölümünün başına geçmemiş, hala eğitim görüyor olsa da Bucky, Steve ve T'Challa'nın desteğiyle onun mekanına girdiğinde sinirlerinin bozulması doğaldı.
T'Challa'nın açıklama yapacak vakti yoktu, Shuri'nin de sabrı yoktu zaten. Ağabeyi babasının katilini buraya nasıl getirirdi? Onu nasıl öldürmezdi? Ve iyileşmesi için uğraşırdı?
O, babasını öldürmüştü.
Annesine ne derlerdi?
Sinirle bağırarak kısa boyuyla Barnes'a saldırdığında yanındaki sarışın adamın dona kaldığını fark edebiliyordu.
Barnes'ın göğsüne anca yetişen boyuyla yumruklar sallamaya uğraştı ve zaten yaralı olan adam acıyla öne doğru eğildiğinde kendisiyle gurur duydu.
Eğer sarışın adam aniden onun kollarını tutup geri çekmeye çalışmasaydı muhtemelen yüzünü de dağıtacağından emindi. Bu sefer diğer adama dönüp ona vurmaya çalıştığında T'Challa devreye girdi ve onu belinden tutarak geri çekti.
Ayakları yerden kesilen küçük kız deli gibi tepinmeye devam etse de malesef, ağabeyinden kurtulamadı.
T'Challa zar zor açıklamasını yaptığında -Shuri hala sinirle bağırmakla meşguldü- hareket etmeyi kesti. Ağabeyi de onu yere bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All I Need (One-Shots)
FanfictionAvengers fandomuna yazılan tek bölümlük hikayeler. Goodbye : (Civil War Sonrası) Steve aylar sonra Amerika'ya döndüğünde sadece hoşçakal demek istemişti. |Stony| Propose : Özür dileme sırası Steve'deydi ve nasıl dileyeceğini hiç bilmiyordu. |Stony...