Здравейте преатели, казвам се Събка Добривкова и съм супер- ултра- мега- хипер- гига- магно- вселенски добро момиче. Мисла се за грозен Квазимодо, нищо че мязам на интернационален секс символ, ма нали съм уотпад гуд гърл трябва да са мисла за мн грозна и тъпа.
Днес например закъснях за училище и трябваше да седна до един нов ученик който даваше вид на много лошо бад бой момче. Той ми тресна главата у чина и ме напсува на майка клед което избега и ме остави да цивра сама в дск.
Нищо че имахме още 5 часа аз осетих силно привличане към него и изтичах след него, за да го видя къде ще ходи и го видях да се качва в един мн лачен трабант дето дядо ми караше едно време по улиците на село Капинено-ягодова малина.
Като го видях в трабанта почна да ме свива стомаха все едно имам пеперуди.
Аз: май не трябваше да ям мухлясало сирене - помислих си преди да ми прилошее и да му припадна на задния капак.
По едно време се сабудих и май бях в багажник защото изглеждах така:
Той като отвори багажника ме фана за косата и ме извлече навън за косата и ми вика:
- Аре мръдни ма!!
Видях че сме пред някаква монго голяма къща и изведвъж се зарадвах защото поне ме беше отвлякъл богаташ а аз като една уважаваща себе си гуд гърл не се загаджвам с никого освен ако не е мулти трилиардер или Хари Стайлс.
Къщата на Овньо изглеждаше така:
Махнах си запушвалката на устата и казах на Овньо че къщата му е била много хубава а той ми отпери един обратен цигански и ми каза млъкни ма и да не си си свалила това на устата щото ако те чуе братчеда ми Гошо че съм те довел тука ще ми се скара че само развалям гуд гърлове и ще ме прати да живея в кашон под НДК-то и като ми каза това аз го разбрах и пак си запуших остата и го оставих да ми дърпа косата и като ме вкара в къщата ме в кара в негава стая и тя изгл така:
И аз като я видях се уплаших и погледнах така:И той ми каза, че сега щяло да се позабавлеваме и ми разкъса дрехите и ме метна както боклукчия мета чували с бокул на леглото и ми върза ръцете и краката за 4те края на леглото.
Таман почна да ме шиба с един камшик и аз да вряскам като изнасилвана от слон коза и някой го извика и май беше пратовчед му Гошо защото Овьо каза идвам Гошо и ме заряза така без да ме отвърже.
Аз се надявах да се върне защото ми беше много приятно да си играем така ама той не се върна и нема кой да ме отвърже затова пукнах от глад и сега духът ми обитава къшата на Овньо.
Разбрах един ден докато си летях из къщата че са аректували Овньо и Гошо за бъркаве на наркотици в мазето и се саднах. Опитах се да се режа ама забравих че съм призрак и не мога.
Затова реших да отида до затвора и да заколя Овньо за да сме си заедно за винаги. Подлудих го и го накарах да си бие главата в стена но за съжаление главата му се оказа много здрава и празна и вместо това проби дупка в стена и се метна от четвъртия етаж.
Сега сме призраци заедно и мн се ловкаме.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Пародийките на Милка
HumorПародийка на всички простотийки в wattpad. Ако сте лигла, пишеща бозав фенфикшън с глава, състояща се от 100 думи и 1 000 снимки, мястото ви е тук. Ако сте книжна тийндейджърка, която всеки ден се къпе по десет пъти, без да ú окапе косата, живее в...