ГТХОБИ
Няколко дена преди концерта. Разхождат се в парка. Беше ми скучно. Реших да си ровя нещо в телефона. Писах си с момчетата, но изведнъж се озовах на земята. Блъснах се в някой. Беше момиче. Изправиха се набързо, подадох ѝ ръка:
-Боже мой. Съжалявам. Добре ли си?
-Да спокойно. Добре съм. Не ми е за първи път.Тя се усмихна мило. Беше много сладка. Беше с кестенява коса и тъмни очи. Беше като Ангел.
-Извинявай отново. Аз съм... -тя ме прекъсна.
-Не е нужно да ми се представял Хоби. Познавам те. Аз съм Мартина. Приятно ми е!Уоу. Браво. Чудех се да я поканя на среща да се опознаем първо. Или да се разходим сега. Абе какво пък... Ще рискувам.
-АМ.. Искаш ли да се разходим сега или по-късно?!
-Ами и без друго няма какво да правя така, че... Защо не и сега и после. -тя да не ми намигна?!
-Ами хайде. -казах аз и се направих на кавалер. Не, че не съм де xd.Разхождаме се из парка и си говорехме. Взехме си сладолед. Докато се усетя беше 5 следобяд.
-Ол боже. 5 часа е. Аз ще тръгвам да се оправям.
-Супер. Ще те взема в 8?
-Супер.
- Ок. Ще те чакам.
-Чао.
-До после.
Разделихме се. Оправих се.~20: 00~
Бях пред вратата ѝ. Звъннах на звънеца и почти веднага се отвори. От там излезе Марти. Беше толкова... Красива.Аз не спирах да я зяпам.
-Затвори си устата. Ще лапне някоя муха! -каза и се заема. Разтърсиха глава и я попитах:
-Е мадам. Ще тръгваме ли?
-Да. Хайде.~след вечерята~
Не знаех какво да направя. Заведох я на едно място, което за мен беше безценно.
Луната грееше и се виждаше едно безкрайно езеро.
-Еха.
-Красиво е нали?
-Не е красиво. Удивително е.
-Радвам се, че ти харе-не можах да си довърша, защото усетих как тя се облегна на рамото ми и се сгуши в мен.
- Стана късно. Хайде да се прибираме. -казах аз.
-Да. -съгласи се.
Качихме се в колата ми. По пътя пуснах тихо музика.
-Е...ам...искаш ли да се видим и друг път или... -обърнах се към нея и видях, че е заспала. Беше сладка.
Стигнахме до тях. Отворих вратата на колата внимателно, за да не я събудя. Извадих от чантичка ѝ ключовете, отключих и я занесох в стаята ѝ. Беше цялата в плакати на мен и момчетата. На всеки плакат имаше сърце около мен. Тя май ме харесваше. Намерих лист и химикал. Написах ѝ бележка: