18.ТЕ КАКВО?!

39 3 7
                                    

ГТБела

Сетих се за думите на Ади и ми стана много гадно.  Излязох от стаята, а след това и от къщата. Обикалях навсякъде.  Исках да остана сама с мислите си.  Юнги ми звъня около 10 хиляди пъти.  Аз не му вдигнах.  Последното нещо, което помня, е че чувах бибиткане на клаксон в далечината....

ГТШуга
Звънях на Бела около 10 хиляди пъти, но не ми вдигна. Вече започнах да се притеснявам за нея. Много при това.  Не знаех къде е, нито добре ли е?! 
-Юнги. Всичко наред ли е? -попита ме Ади.  Оф тази ще ме побърка.

-Не.  Не е.  Бела избяга и сега не знам къде е.  Не ми вдига, не ми отговаря на съобщенията, нищо.  Вече почвам да се притеснявам.

-Спокойно захарче.  Всичко ще е наред.
-1.  Не ми викай захарче.
2. Искрено се надявам да е добре.
Аз ще отида в залата да потренирам. Не ме чакайте.

Казах и отпраших без нито да казвам къде отивам, нито да си взимам нещо. Отидох до най-близкия магазин и си взех алкохол.
Отидох в залата, потренирах малко и тръгнах с алкохола по пътя. Последното нещо, което помня бяха силни светлини....

ГТХоби

Добре по дяволите къде е това момче. Минава 2 часа, а той още не се е върнал.  Звънях му, но не си вдига телефона.
-Момчета да отидем на питаме Лори. Нали беше в залата. Може да го е видяла.
-Хайде. -казаха всички в един глас.

Тръгнахме към залата. Хванах Марти за ръка като преплетох пръстите ни. Видяхме рецепциониската. Казваше се Кати.
-Кати.  Виждала ли си Шуга и Бела? -попита разтревожена Лора.
-Шуга да.  Дойде с алкохол, но... После ми се обадиха от болницата. Шуга го е блъснала кола.
-М-моля?! -започна да заеква Ади. Деба. Тива момиче е странно.
-В болница е... -повтори Rm. -веднага отиваме.

~малко по-късно~

Вече всички бяхме в болницата. Седяхме около леглото му и чакахме той да се събуди. Но чак сега забелязахме и още някой до него. Това беше Бела. Видях Ади как я гледа. Все едно ревнува. Ясно. Ади е виновна заради всички тези простотии.

ГТАди

Разбира се, че не исках и Шуга да е в болница. Остроих капан на Бела, за да се отърва от нея, но за съжаление нямаше начин. Това момиче е като хлебарките. Трудно умира курвата малка. Изведнъж Шуга се пробуди. Всички станахме и се надвесихме над него.
-Ъм... Какво сте ме зяпнали?! -каза той
-Брат изкара ни акъла. Какво се случи? -зачуди се Хоби.
-Оф братлета оставете ме. Нищо не помня. Боли ме главата. -ой. Миличкия ми. Слава Богу, че е добре.
-Добре Почивай си.  Хайде хора изнасяме се. -каза РМ.
-Вие да, но Аз, Лора, Мартина, Тина и Мими оставаме при Бела. -каза Надето. -Ако иска и Ади да остане... -и точно тогава бе прекъсната от бълнуванията на Бела...

Здравейте хора. Съжалявам, че качвам толкова бавно главите. Искам да ви държа в напрежение. Шегувам се. Просто не мога да мисля много интересни случки. Както и да е. Препоръчвам ви да четете 2 истории. Много са яки. Обича ви.


Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


❤Bts Love❤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang