17. Защо на мен?!

43 4 3
                                    

ГТШуга

На сутринта имах уникален махмурлук. Усетих, че ми се догади. Станах и изтичах в тоалетната. Повърнах естествено. Чудех се защо Ади го направи. Защо?! Дали наистина ме харесваше или го е направила просто за забавление. Вече незнам. Какво се занимавам. Бела е до мен. Друг не ми трябва.
-Хей.-чух глас зад себе си.-Добре ли си?

Беше Бела. Можех да разпозная сладкия и меден глас.
-Да. Спокойно. Малко махморлука пак ме настигна. Нищо работа. Свикнал съм.-казах и се изправих. Измих си лицето. Вече бях по-добре. Обърнах се към нея. Изглеждаше притеснена.
-Хей успокой се сладка. Всичко е наред.-казах и хванах лицето ѝ в шепите си. Чакай малко. Какво ми става? Защо се размекнах така?
-Не. За теб може да е все едно,но за Ади...-пак тя.
-Какво за нея? Какво ти е направила?
-Н-нищо. Много се разприказвах. Ще изляза да се поразходя.

ГТБела
Не исках да казвам на Юнги за това,което ми каза Ади. Не исках още проблеми. Достатъчни ми бяха с предишното гадже.

~един дълъг и скучен ден~

ГТЮнги

Цял ден го прекарахме в лежане и ядене. Беше много скучно. Реших да направим едно парти без никой да знае. Днес беше 5 март и след 4 дена имах рожден ден. Молех се всички да помнят. Както и да е. Излязох набързо без никой да разбере. Взех пиене и ядене. Върнах се и никой не беше забелязал,че ме няма. Добре.
Подготвих всичко. Пиене,ядене,конфети,музика..всичко. цъкнах по един SMS на всички и до 5 Мин всички бяха долу. Бях супер различен и незнам дори причината. Всички огледаха всичко и разбраха,че ще има купон. Зарадваха се и всичко започна супер. Само Бела не пиеше. Отидох до нея.
-Хей. Защо не се забавляваш?
-Не ми е до купони в момента.
Аз се усмихнах мило. Отидох до барплота и ѝ направих коктейл. Беше доста алено червено.

 Беше доста алено червено

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Занесох ѝ го.
-Заповядай.
-Мерси.-изпи го почти на екс,но явно бях сложил алкохола на топло доста дълго и нея я замота главата. Ха. Май някой не може да държи на алкохол. Тогава стана чудо. Тя ме дръпна и ме целуна. Имаше вкус на ягоди. И не. Не заради алкохола. Отдели се от мен и ме задърпа нагоре към стаята ми. Вкара ме вътре,бутна ме на леглото и започна да ми се натиска. Това беше вече рай.... Но нещо се случи. Осъзна се,изправи се и ме остави сам в стаята ми. Какво ѝ стана?!

Здравейте приятели. Сори,че качвам бавно главите. Просто постоянно излизам и имах малък проблем със стария ми таблет. Сега съм с друг. Както и да е. Надявам се да ви е харесало. Обичам ви!😍

❤Bts Love❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora