*Гледна точка на Лора*
Е часът беше 16:00,а аз съм готова с окрасата. Време е за яденето. Понеже съм добра готвачка и обичам да експериментирам с храната и направих уникална три етажна торта.Също така направих и светещи в тъмното кексчета. Спокойно не са отровни. Но са много сладки.
И като за финал направих моите клоунови къпкейчета.
Изглеждаха смешно. Беше станало 18:30. Бързо ч трябва да отида до магазина. Имах голяма изненада за всички. После ще разберете каква е. Сега да отидем да вземем пиене. Щях да направя коктейли и после да минем или на шотчета или на твърд алкохол.
~в магазина~
Бях при пиенето. Е време е. Взех червено вино,бира,водка и лимони,ако играем на любимата ни игра. Отидох на касата и платих. Прибрах се в нас и подредих и пиенето. Вече бях готова. Имах още 1 час да се оправя. Речено сторено.
Махнах си грима с който бях и се преоблякох така.
Вече бях готова. Сложих набързо спирала, гланц и бях готова. Имах даже 5 минути още. На вратата се звънна. Отидох да отворя. Бяха Али и Камерън,Лили и Себастиан.
Беше супер. Даже ми носеха и подаръци. Е...Сега щом са се постарали въпреки,че не съм искала ама както и да е. На вратата пак се позвъня. Отворих. Беше Чарли. И той глупчото ми носи подарък. Охххх. Ще го убия това момче. Е време е да започваме с купона.~след 2-3 чаши вино~
-Хора моля за малко внимание. Партито се мести в задния двор,защото имам страшна изненада за вас-извиках аз.
Отидохме в двора. Понеже беше тъмно и нищо не се виждаше и включих лампите. Целия двор беше изпълнен с цветни лампи. На момичетата им паднаха очите,не буквално разбира се,а момчетата нямаха думи. Аз ги подканих. Седнахме и започнахме да играем на "истината или се осмеляваш"...Здравейте хора. Искрено се надявам ксткркята ми да ви хареса. Съжалявам ако има правописни и пунктуационни грешки. Просто малко съм заета,но да. Той кой не е в днешно време. Както и да е. Ако имате идеи ще се радвам да ги чуя в коментарите отдолу. Е това е от мен. Лека вечер/лек ден/лека сутрин😂.
Обичам ви😘😘😘.