Amikor Petra az iskolánkba jött nagyon sokan utálták. Rengeteg pletyka járt róla. Be kell vallanom én hittem is a pletykáknak. Nagyon unszimpatikus volt, egy napon azonban egymásra köszöntünk. Elkezdtünk beszélgetni és egyre jobb barátok lettünk. Amikor csak tudtunk együtt lógtunk. Emiatt több barátnőm féltékeny volt, de ez engem nem akadályozott meg. Vele jól éreztem magam.
Egyik nap váratlan fordulat következett. A sulinak már vége volt tehát nem találkoztunk. Küldött egy képet, ahol látszott, hogy a gyönyörű hosszú szőke haját teljesen rövidre vágatta. Először nagyon furcsa volt, persze neki ezt nem mondtam. Eltelt pár nap és felhívott. Éreztem, hogy valami fontosat szeretne mondani. Nem tudta hogyan mondja el, végül bekapcsolta a videókamerát és a szobájában lévő táblát mutatta. Ezt írta rá :
,,A fiúkat és a lányokat is szeretem"
Először nem tudtam rá mit mondani. Nem azért, mert zavart. Sőt erről szó sem volt. Csak még sohasem voltam ilyen szituációban. Nem tudtam mit kéne reagáljak. Hogy megtörjem a kínos csendet, elkezdtem terelni a szót.
Ez a tehetetlenség nem múlott el. Nap, mint nap, azon járt az agyam, hogy neki ez milyen is lehet. Nem tudtam, hogy mit írjak neki vagy hogy hogyan. Nem is nagyon mertem felhozni a témát, mert nem tudtam, hogy neki ez milyen lehet. Nem akartam kényelmetlen helyzetbe hozni.
Egyik nap viszont ő hozta fel a témát. Nagynehezen kinyőgte hogy ki jön be neki. Őszintén szólva kicsit sokkolt a dolog. Kiderült, hogy ő mindvégig többet érzett irántam. Még kényelmetlemebbé vált a szitu. Engem persze nem zavart, ami furcsa is. Csak azon járt az agyam, hogy mi legyen, mert tudtam, hogy neki ez nem lehet jó. Akkor viszont még szóba sem jöhetett, hogy esetleg megpróbáljuk együtt, egy párként.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy bisex lány története
Não FicçãoSziasztok! Ez az én történetem. Egy átlagos 14 éves, akinek egy éve fenekestül felfordult az élete. Hogy miért is? Ezt most megosztom veletek