Egyik nap lejött hozzám a Soma. Beléptünk az ajtón, levettük a cipőnket, majd felkapott és bevitt a nappaliba. Letett a kanapéra, mellém ült, majd a derekamnál átkarolt. Kicsit beszélgettünk majd beemelt az ölébe. Csak ültünk egymással szemben és néztem a varázslatos szemeit. Lassan közelebb hajolt hozzám, először a szemembe majd a számra nézett és megcsókolt. Csodálatos volt. Utána mondta, hogy egy kicsit fáradt, ezért ledőltünk. Lefeküdtem mellé, de neki más elképzelése volt. Megemelt, majd hassal magára fektetett. Csak feküdtünk és minden tökéletes volt. Azt mondta, hogy jobban szereti ha ki van bontva a hajam, így kihúzta a hajgumimat es ellőtte a szoba másik felére. Tudta, hogy utána fogok menni. Amikor indultam érte elkapott a csípőmnél fogva és magához húzott. Viccelődtünk, hogy leesek, végül viccből lelökött. Fölém hajolt és elkezdett felhúzni. Mikor már majdnem visszaemelt megcsókolt. Annyira tudta, hogy mitől olvadok el. Viszont valami megzavart. Ránéztem az órára és láttam, hogy háromnegyed öt van. Anyukám és a pasija is ötkor szoktak hazaérni. Finoman céloztam rá, hogy ideje indulnia. Éppen húzta a cipőjét, mikor az ajtó nyílott. Ott áltt Attila, anyukám pasija. Megfagyott a levegő. Erre senki nem számított. Gyorsan bemutatkoztak egymásnak, majd indultunk kifelé. A kapuig kísértem. Éppen készült megölelni, amikor egy fehér autó gururlt a garázsunk elé. Anyukám volt. Amikor meglátta mellettem Somát lefagyott. Megállt az autóval. Miután kicsit észhez tért beállt a garázsba. Addig elbúcsuztunk és hazaindult. Már magyarázkodni is esélytelen volt. Láttak amit láttak. Egy kínos beszélgetés után végre leszálltak rólam. Pontosabban elvonultam és magamra zártam az ajtót. A tökéletes délutánt ez sem tudta elrontani.
ESTÁS LEYENDO
Egy bisex lány története
No FicciónSziasztok! Ez az én történetem. Egy átlagos 14 éves, akinek egy éve fenekestül felfordult az élete. Hogy miért is? Ezt most megosztom veletek