Gondolni sem mertem arra, hogy beleszerettem. Én azt hittem ez csak baráti. Ugyanúgy legjobb barátként tekintettem rá csak mégjobban vágytam a társaságára. Újra és újra felidéztem a mozis élményeket. Mind a ketten visszavágytunk arra a napra.
Miközben minden sínen volt a Petrával kapcsolatban én még mindig a Somán rágódtam. Még mindig szerettem. Egyik nap úgy döntöttem hogy ráírok. Küldtem neki egy idézetet :
-,,Hogyan tegyél valakit teljesen tönkre? Mond neki, hogy szereted, aztán ne szólj hozzá soha többé.."
-Amúgy miért én beszélgetek veled szívesen?😏
Nem értettem. Én azt hittem, hogy azért nem szól hozzám, mert ő nem akar többet barátságnál. Végül megbeszéltük ezt a félreértést és újra jóban lettünk. Egyszerűen minden tökéletes volt. Közben Petra is összejött az egyik évfolyamtársunkal, Zsófival. De a barátságunk ugyanolyan maradt. Amikor csak tudtunk találkozgattunk barátként. Najó talán kicsit több volt mint baráti.. Annak ellenére, hogy volt barátnője még mindig tetszettem neki. Ha adtam volna neki egy esélyt talán még össze is jöttünk volna. De én inkább a Somára koncentráltam, mert ,,Heteró vagyok és fiúval kell lennem" . Persze szerettem, de ha nem a heterosexualitás lenne a "normál" akkor talán bevallottam volna magamnak, hogy beleszerettem a Petrába...
DU LIEST GERADE
Egy bisex lány története
SachbücherSziasztok! Ez az én történetem. Egy átlagos 14 éves, akinek egy éve fenekestül felfordult az élete. Hogy miért is? Ezt most megosztom veletek