Hayat zor ve derin.
Ne zaman öleceğimi hiç düşünmedim diyebilenlerden asla olmadım.
Olamadım.Korktuğun başına gelir misali yaşamak istediklerimi, yapmak istediklerimi ve telafi etmek istediğim şeyleri başaramadan ölmekten çok korkuyorum.
Asıl olay cehennem azabı tabi ki de
Birde şu boş ömrümü anlamlandırmak istiyorum.Her duamda uzun bir ömür diliyorum. Sevdiğimi ya bana yar et kalbimden al Allahım diyorum.
Hidayet için yalvarıyorum tövbelerimi kabul etsin rabbim diye bilhassa.Vallahi ben bu yazıları okusam derim ki bu kız nasıl bir kızdı acaba bu kadar korkuyor bu kadar aynı şeyleri söylüyor.
Ne ben anlatayım Ne siz sorun.
Bir ara ibreti alem olsun dıye tüm hayatımı yazmayı düşünmedim değil. Ama büyük sansasyon yaratır diye korkuyorum. Yazık aileme.Birtakım günah işlemekte değil çok acılarda çektim ben. Çok derde düştüm çok bıçaklandım sırtımdan çok hayal kırıklığı yaşadım.
Dipte boğulurken çok nefes nefese kaldım.
Bu kadar yaşanmışlık bu kadar pişmanlık bir tek benim eserim olamaz.!
Ama kimseye kötü dilekte bulunmuyorum. Rabbim hepimizi ıslah etsin.
Sadece üzülüyorum ya boşa giden 23 yıl ve kesinlikle su tarıhe kadar yaşıycam diyebileceğim bir garantimde Yok kimsenın olmadığı gibi. Hadı 13 yıl bi birey sayılmazdım ama o kalan 10 yıl.
Söylemesi 1 sanıye yaşaması çok daha kısa gibiydi. Görüyorum ki elimde avucumda gafletimden hatalarımdan başka hiç birşey yok.
Bundan 5 yıl öncesine dönmek isterdim. Herşeyin farklı başlaya bilecegı o yıllara.
Kabire girinceye böyle diycez işte keske tekrar yaşayabılseydım o zaman şöyle iman eder böyle kulluk yapardım. Hala bir çoğumuz ben dahil olmak üzere yerimizde sayıyoruz.
Ben hep tezcanlılığımla kaybettim can çekişirdim resmen istediğim şey o an olmayınca sanki sığamıyordum kabıma böyle kalbimin göğüs kafesime sığmaması gibi.
Yarabbim sen nasıl yücesin büyüksün.
Başladım dua etmeye ya Allah sabır sabır akıl fikir hayırlısıysa ver Yoksa gönlümü razı et.Şuan kuş gibiyim beni rabbim sevsin yeter Elhamdüllilah.
Olursa da Allahtan olmazsa da.
Dün akşam o meşhur takip ettiğim sayfada bir yazı ile karşılaştım.
""SAHİ
Yaratıcının sevgisi için yaratılmış bir kalbe, yabancı bir sevgi koyarak mutlu olacağını mı sandın.""Etkilenmemek elde değil. Bu sözü okuyunca bana çok tanıdık geldi. Allah rızası için benimle görüşmeyen ve yine Allah rızası için iyilik yapan biri geldi aklıma.
Artık herşeyin farkındayım. Beni sadece yaradandan ötürü seviyor. Olsun şükür bunada şükür.
Kadere yazılmamışsa ben dil de çürütsem
O yolda helakta olsam olmazzzz.Ama Rabbim dilerse hiç ummadığım anda açılır kapılar ardına kadar.
Ne diyoruz ozaman.
Çok şükür
Çok dua
Kalpler Allah'a emanet❤️🤲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞÜKÜR
No FicciónBen kendime bile söyleyemediklerimi, aldığım dersleri, öğreneceklerimi ve en önemlisi idrak etmemiz gerekenleri tüm samimiyetimle sanki bir dost sohbetindeymişçesine paylaşacağım sizlerle. Belki çoğu bölümde "Vallahi bu ben" diyeceksiniz. Çünkü k...