Ölümün çok net bir gerçek olduğunu hepimiz biliyoruz değil mi.?
Yanlış soruydu. Başa alıyorum
Ölümün çok net bir gerçek olduğunu bilip sanki hep bu dünyada kalacakmış gibi bir kafadayız değil mi.?
Evet evet öyleyiz.
Hergün binlerce kişi hayata gözünü yumuyor. Bazılarına az buçuk şahid oluyoruz. Selâ okunuyor cenaze arabası geçiyor yakınlarımız vefad edıyor.
Biz yine uslanmıyoruz. Bakın biz diyorum. Ben dahil yanı.
Her zaman kendime karşı acımasız oldum. Yargıladım, sorguladım, hatta ezdim.
Böyle burdan yazıp çizip kendimi göz ardı etmiyorum.
Geçen gün yakın bir arkadaşımın kız kardeşi Doğum yaptı biz de hastanedeydik tabi bekliyorduk. Acil de bir feryad bir figan. 4 kişilik bir aile tatil dönüşü kaza yapıyor anne ve baba da birşey Yok. 10 yaşında olan çocuk kafadan darbe almış ama hayatta 12 yaşında olan ablasının durumu kritik.
25 dk kadar geçmedi feryatlar yükseldi aile hastaneye yığıldı. Bizde mescide gitmiştik arkadaşımla o kıısım da tutuyorlar kızı annesi bağırıyor
"Bu gün benim kızımın Doğum günü benim kızım ölmesin nolur ölemez.
Biz evimize gitmiştik kaldırım beni kızımı."Ecel gelmiş rabbim kardeşimizi yanına almış pek tabiki rabbim bilir herşeyin hayırlısını ama çok dua ettim ölmesin diye annesine içim parçalandı.
5dk sonra kapıya cıktım arka tarafa daraldım ağladım da biraz. Bianda arkamdan sesler gelmeye başladı.
O çaresiz annenin çığlıkları ceset torbasında ki küçük beden sedyeyi aglayarak morga götüren hastane personelleri.
Hayatımda ilk defa bir ölü bedene bu kadar yakındım. Bunun yanı sıra sanki o annenin acısını iliklerimde hissettim ben.
Ne büyük acı evlat acısı. Anlayamam ama benim böyle Canım yandıysa acaba o anne nasıl bir kabusu yaşıyor diye düşündüm.
Kısa bir sonda arkadaşımın kardeşimi doğumunu yaptı yeni bir göz açıldı hayata.
Çok tuhaf ve çok sarsıcı bir geceydi.
Ölüm hak evet biliyoruz ve asla isyan etmiyoruz ama acıyıda göz ardı edemiyoruz.
Rabbim düşmanıma yaşatmasın.Demem o ki siz siz olun kimseyle küs kalmayın kimseye kötülük etmeyin. Ölümden de korkmamak için benim gibi aptallıklar yapıp rehavete kapılmayın bellide son nefeslerimiz.
Rabbim hepimize hidayet ve Hayırlı uzun ömürler versin.
Biz sadece dua edip rabbimizden dileye biliriz. Gerisi onun elindedir. Sarılın kardeşinize annenize sevdiğinize.
Bu yalan dünya hem acımasız hemde çok hızlı akıp gıdıyor. 🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞÜKÜR
Non-FictionBen kendime bile söyleyemediklerimi, aldığım dersleri, öğreneceklerimi ve en önemlisi idrak etmemiz gerekenleri tüm samimiyetimle sanki bir dost sohbetindeymişçesine paylaşacağım sizlerle. Belki çoğu bölümde "Vallahi bu ben" diyeceksiniz. Çünkü k...