Mucizeler☝🏻

14 2 1
                                    

Allahım sana şükürler olsun. Şu mübarek ramazan günlerinde nasıl içimi huzurla dolduruyorsun.

Ben yıllardır gercekten oruç tutmamışım. Hani hep öyle tuttum sanmısım sadece karnımı aç bırakmışım.

Ne gözümü kapatmışım nede kulağımı.
Ne dilime hakim olmuşum Ne de nefsime.

Böyle yenıdoğmuş bilgeye öğrenmeye aç insanlar gibiyim. Doğru tektir.
Allah'ta bir
Ondan ötesi yok

İftar vakti o yediğim hurma içtiğim su ailemin bir arada yemek bitmeden namaz kılma telaşı allahım bu hidayete bu fikre erişmemi sağladığın için şükürler olsun.

Bu zamana kadar farklı düşüncelerde olup yada nefsime yenilip tutamadığım oruçlar için o kadar üzgünüm ki.

Allah hepimize yaptığımız yanlışları günahları haramları telafi edebilmemizi nasip etsin inşallahhhh🙏🏻

Vallahi huzurluyum mutluyum bıde bı ayda seytanlar kapatıldığından dolayı sanırım iç huzurum da yüksek 😊

Bu ara herşey gerçekten cok güzel gidiyor. Sanki nasibim artıyor allah önüme güzel şeyler çıkartıyor şükürler olsun allahımm🙏🏻

Bu ara çok fazla hadis okuyorum. Tek eksiğim namazlarımın dışında teravihe gidememek.

Teravi namazını cemaatle kılmak çok hayırlıymış ve sevapları çok fazla.
İlk gün teravi namazına giden anadan doğmuş gibi günahsız olurmuş.

Allahım sen bu hayırlı ayın yüzü suyu hürmetine bizi islama dahada yakınlaştır.

Bizlerin kalbinde ki karalığı temizle.

Her günah işlediğimizde kalbimiz gittikçe kararmış.

Sanırım benim ki kapkara olmuştu ki bu kadar zor oldu nefsimle olan sınavım.

Geçiyor ama biliyorum farkındayım hissediyorum. Eskisinden daha çok iyiyim sevdıklerıme karşı rabbim daim etsin.

Çok imanla çok çok Hidayet diliyorum herkes için kendim için 🙏🏻

Şimdi uyku vakti 😴

""Allah'ın gadabından, îkabından, kullarının şerrinden, şeytanların hücumlarından ve benim yanıma gelmelerinden O'nun her biri noksansız ve tam bulunan kelimelerine sığınırım." Böyle söylersen hiçbir şey sana zarar veremez ve zarar verilmemeye lâyık olursun." (Bkz. Ebû Dâvud, Tıbb, 19; Tirmizî, Deavât, 90; Muvatta' Şiir, 9)

Rasûl-i Ekrem -sallallahu aleyhi ve sellem- yine buyurmuşlardır ki: "Yatağına girdiğin zaman Kâfirûn Sûresini oku. Çünkü bu sûre, şirkten berâettir." (Tirmizî, Duâ, 22)""

Hayırlı geceler. Sahur vaktinde tekrar uyanabilmeyi nasip etsin rabbim.. ☝🏻

                                              ŞÜKÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin