ეს... ეს Bts-ია

889 48 5
                                    

-დეეე გთხოოვ!-ვუყვირე დედაჩემს რადგან უკვე მეათეთ ვთხოვ Bts-ის ალბომს მაგრამ ისევ უარს ვიღებ.

-რას გადაეკიდე ამ ჩინელებს, ხომ იცი მაინც ვერასდროს შეხვდები მათ-ისიც ხმას უწევს...ვხვდები რომ მართალია მაგრამ უკან არ ვიხევ.

-დედააა მერამდენედ უნდა აგიხსნა რომ ჩინეთი და კორეა ერთი არ არის.

-ჩემთვის ერთიაა!და როდის უნდა შეეშვა დამღალე უკვე.

-არასდროს ! - ვამბობ ყვირილით და ჩემს ოთახში ავრბივარ.
Bts -ის live კონცერტს ვრთავ და წარმოვიდგენ რომ მეც იქ ვარ, ასე უკვე მერამდენედ ვიქცევი ვეღარც კი ვითვლი...

დღეს დედა პარიზში მიემგზავრება მე კი მარტო ვრჩები სახში. ის ხშირად მიფრინავს საზღვარ გარეთ სამსახურის გამო ამას უკვე მივეჩვიე.

-წამოდიიი დამაგვიანდება-მესმის ქვედა სართულიდან ხმა საათს შევხედედა უკვე ერთ საათზემეტი გასულა .

-ახლავეე-ვყვირი და სწრაფად ვიცვამ იქვე ლამაზად დადებულ ზოლიან ტოპ მაიკას,მაღალწელიან ჯინსის დახეულ შარვალს. ვიღებ კეპს და დაბლა ჩავრბივარ.

იქ მხვდება ჩემი უახლოესი დაქალი ანი, ისიც ისევე გიჟდება bts -ზე როგორც მე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


იქ მხვდება ჩემი უახლოესი დაქალი ანი, ისიც ისევე გიჟდება bts -ზე როგორც მე. მას გრძელი შავი ჯემპრი აცვია ქვემოთ მოკლე შორტი ისეთი მოკლეა რომ ჯემპრი სულფარავს ვერასოდეს ვხვდები მისი ჩაცმის სტილს...

დავინახე თუ არა მაშინვე მივახტი და ისე ჩავეხუტე რამის გავჭყლიტე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

დავინახე თუ არა მაშინვე მივახტი და ისე ჩავეხუტე რამის გავჭყლიტე. ტაქსი უკვე მოსული იყო დედაც შიგნი იჯდა და ჩვენ გველოდებოდა ჩვენც მაშინვე გავედით გარეთდა ტაქსში ჩავჯექით.

როცა აეროპორტთან მივედით გარეთ თითქმის არავინ იყო რაც ძალიან უცნაურად გვეჩვენა.შიგნით რომ შევედით დავინახეთ ხალხის დიდი ჯგუფი რომელიც ერთ ადგილას შეკრებილიყო და რაღაცას გამწარებული აკვირდებოდა.ძალიან დაგვაინტერესა რა ხდებოდა და იქვე მდგომ ერთ-ერთ ქალს შევეკითხეთ...

- 7 ძალიან უცნაური და საცოდავი ბიჭები არიან, მგონი დაიკარგნენ ეს უპატრონიოები-თქვა ქალმა და მე და ანიმ დაბლა ხოხვა დავიწყეთ ეს ისე სასაცილოდ ჟღერდა.

აღარ დავინტერესებულვართ ამ ამბით და ჩვეულებრივ გავაგრძელეთ ჩვენი გზა, რადგან დედას თვითმფრინავი უკვე მიფრინავდა.

-მომენატრები დეეე-ვუთხარი აცრემლებული თვალებით

-მეც ჩემო პატარავ...იცოდე სახლი არ გადაწვათ...ანი კარგათ მიხედე ამას რამე არ დაიშავოს..მაგრამ ვის ვეუბნები ორივე ერთნაირები ხართ ..კარგით მოკლედ ეცადეთ ცოცხლები დამხვდეთ - გაიცინა დედამ სწრაფად ჩაგვეხუტა და წავიდა

როცა შემოვტრიალდით მედა ანის პირები ღია დაგვრჩა..

-ანიიიიიი მეჩვენება თუუ .....
-არა არგეჩვენებააა,ეს ...ეს Bts-ია

კომემნტარებს და ვოუთებს ველოდებიი✨💚

შეხვედრა ოცნებასთან Where stories live. Discover now