3⃣

477 37 5
                                    

ამოვიღე ტელეფონი და როცა დავხედე გაკვირვებისგან თვალები შუბლზე ამივიდა ,ეს ჩემი მეორე არმიელი დაქალი თიკო იყო. მე და ის არც ისე ხშირად ვკონტაქტობთ ტელეფონით ამიტომ გამიკვირდა მისი დანარეკი. ტელეფონი ყურთან მივიდე და ცოტა შორს გაწევა მომიწია რადგან თიკო ძალიან ხმამაღლა ლაპარაკობდა.

-ქალოოო!Bts ი live კონცერტიდან სადღაც გაქრა სადღაც ერთი საათის წინ .არავინ იცის სად არიან,ახლა რაღა გვეშველება დაგვეკარგნენ ბავშვებიიიი!-ის ისე სწრაფად ლაპარაკობდა თითქმის ვერაფერი გავიგე,უბრალოდ ვუთხარი რომ აეროპორტში მოსულიყო და ტელეფონი სწრაფად გავუთიშე.5წუთიც არგასულა და თიკო აეროპორტში შემოვიდა,მოგვიახლოვდა და ვერც კი შეამჩნია რომ მის გვერძე მისი სიყვარული შუგა იდგა.

-რახდება?რატო დამიბარე აქ-თქვა თიკომ და მე და ანის გაგვიღიმა.

-თიკო გვერძე გაიხედე -სიცილით უთხრა ანიმ და თიკომაც გვერძე გაიხედა ღიმილიანი სახით მაგრამ ღიმილი სახეზე მიეყინა.

-ვაიმეეე!ღმერთო რა შეგცოდე?!ნახეთ ქალოო უკვე Bts ი მელანდება-თქვა და გაიცინა

-არ გელანდება Bts-ია-ვუთხარი და წინადადება არ მქონდა დამთავრებული რო თიკო გაექანა და შუგას შეახტა..😂

-help me-საწყალი ხმით თქვა შუგამ და მე შემომხედა. ჯგუფის სხვა წევრებიც და  მე და ანიც სიცილისგან ძირს ვხოხავდით. თიკო კიდე ისე ეხუტებოდა შუგას რომ ცოტაცდა გაჭყლიტავდა.

-გოგოოო ჩამოდი,გაიჭყლიტა ბავშვი ვერხედავ რა საცოდავი სახით გიყურებს ცოდოა ცოდოოო-ვუთხარი მაგრამ მივხვდი ჩამოსვლას არ აპირებდა. მივედი და ძალით გამოვგლიჯე საწყალი შუგა ხელებიდან

- hey, girl we don't know your name-უცებ გავიგონე აქამდე დამუნჯებული ჯინის ხმა რომელიც ყურებამდე გაწელილი ღიმილით მიყურებდა.

-my name is teo -ვუთხარი და ვითომ საყვარლად გავუღიმე.

-I am so hungry-გავიგონეთ ტაეს განწიირული ხმა ...

-წავედით ქალო თორე მოკვდნენ ბავშვები მშივრები-თქვა თიკომ და ვითომ სექსუალურად შუგას გაუღიმა,შუგამ კი თავი რაპმონს შეაფარა...

გარეთ გავედით და იქვე მდგარ მინივენის ტაქსში ჩავჯექით.მძღოლს სახლის მისამართი ვუთხარიდა მაშინვე სახლისკენ დავიძარით...

ველოდები ვოუთებს და კომენტარებს💚მადლობა ვინც კითხულობთ

შეხვედრა ოცნებასთან Where stories live. Discover now