🎒ლაშქრობა2⃣🎒

440 34 13
                                    

-ლაშქრობაში მივდივართ- იყვირა ბოლოხმაზე თიკომ,ვერასოდეს ვერ ვიგებ ამ პატარა გოგოს ამხელა ხმა როგორ აქვს...

-ეგ კარგი ,მაგრამ სად მივდივართ?-გაკვირვებული სახით იკითხა პალინამ, რომელიც გუჩის ბიჭს თვალებით ჭამდა.

-საიდუმლოა...იქ რომ მივალთ გაიგებთ,ახლა კი ჩანთები ჩაალაგეთ 1საათში გავდივართ და იცოდეთ არავის დაგელოდებით!-მკაცრი ტონით თქვა თიკომ.

-არაააა მე შენ აღარსად გამოგყვები,ბოლოს ჩვენი "ლაშქრობა"ჩემი სადღაც ტყეში დარჩენით დამთავრდა...-ახლა აყიყინდა ანი.

-დაწყნარდი და დროზე ჩაალაგე ჩანთა თორე აქ დარჩენა მოგიწევს მარტოს- თიკომ იცის რომ ანის მარტო ყოფნა საშინლად არუყვარს და ამიტომ ბოლო სიტყვა გამოკვეთა ანისაც მეტი გზა არქონდა და ჩანთის ჩალაგება დაიწყო.

ზუსტან 1საათში ყველა მზად ვიყავით და კართან ვიდექით, მაგრამ ერთი გვაკლდა და ეს რათქმაუნდა შუგა იყო.მის დასაძახებლად თიკო გავარდა.

თიკოს POV:
ოთახში ყველა იყო შუგას გარდა, რათქმაუნდა ეს მაშინვე შევამჩნიე და შანსი ხელიდან არგავუშვი.მაშინვე იმ ოთახში გავექანე სადაც შუგა იყო,კარი წიხლით გავაღე და შიგნით შევქანდი. ისიყო უნდა მეკივლა რომ შუგას მძინარე სხეულს დავეჯახე თვალებით. ის ლოგინზე იწვა მოკუნტული,მთლიანად გადასაფარებელში იყო შეხვეული მხოლოდ სახე უჩანდა.ღმერთო მაშინაც რა საყვარელია როცა სძინავს,პირდაპირ ჩაყლაპვა მოგინდება.მაგრამ ახლა მისი გაღვიძება მომიწევს,ცოტა არიყოს მეშინია რადგან ვიცი რომ მის გაღვიძებას ჯობია მგელს თავი პირში ჩაუდო მაგრამ რას ვიზამ სხვა გზა არმაქვს.ფრთხილად მივდივარ საწოლთან და აკანკალებულ ხელს მისკენ ვიშვერ მაგრამ უცებ ვიღაც ხელს მიჭერს გვერძე ვიხედები და შეშინებულ ქუქს ვხედავ.

-არ გინდააა...ყველას ცოცხლად დაგვმარხავს-ჩურჩულით ამბობს და ხელს მიშვებს

შეხვედრა ოცნებასთან Where stories live. Discover now