4⃣

476 30 9
                                    

სახლში როგორცკი მივედით ანიმ სუფრა გაშალა და ბიჭებიც შემოუსხდნენ და ჭამა დაიწყეს. ყველა ერთმანეთს რაღაცაზე ეკამათებოდა საშინელი ქაოსი იყო, უცებ ყვირილის ხმა გავიგეთ და ყველამ ხმის ავტორისკენ გავიხედეთ ეს თიკო იყო. ალბათ ამ ქაოსს ვეღარ გაუძლოდა ბოლოხმაზე ამიტომ იკივლა. ყველა დამუნჯებული ვუყურებდით თიკოს განსაკუთრებით კი ბიჭები ,ისინი ძალიან შეშინებული თვალებით აშტერდებოდნენ მას .

-ნორმალური ხარ?!რა გაღნავლებს ქალოოო... დამიფრთხე ბავშვები-ახლა ანიმ შეჰკივლა მაგიდის ბოლოდან რაზეც ბიჭებმა ერთდროულად თავი მისკენ მიატრიალეს.

-შენ რაგინდაა..-ახლა აქედან შეუბღვირა თიკომ,ბიჭებმა კი თავები ისევ სინქრონში თიკოსკენ მოატრიალეს. დიდხანს კამათობდნენ თიკო და ანი რაღაც სისულელეებზე ბიჭებიკი ხან ერთისკენ აბრუნებდნენ თავს ხან მეორესკენ. ეს თავიდან ძალიან სასაცილო იყო მაგრამ ბოლოს მომბეზრდა და დიდი ჭკუათმციდნესავით ჩავერიე.

-გეყოფათ ორივეს გასკდა თავი... თიკო მაგიდასთან დაჯექი!-ვუთხარი მკაცრად

-მაგრამ.....-სიტყვის გაგრძელება არვაცადე

-არავითარი მაგრამ ახლავე!-თიკოც დატუქსული ბავშვივით თავჩახრილი მივიდა მაგიდასთან და შუგას გვერძე დაიკავა ადგილი. შუგა კიდევ შეშინებულ თვალებს არ აშორებდა პატარა სხეულს.თიკო და ანი შორიდან და უჩუმრად უღრენდნენ ერთმანეთ და რადგან პირისპირ იჯდნენ ფეხებ ერთმანეთ ურტყავდნენ.
დანარჩენები კი ვითომ ამას ვერ ვამჩნევდით და მშვიდათ მივირთმევდით ჩვენ-ჩვენს საჭმელს.

ჭამა თითქმის დასრულებული მქონდა როცა ჩემს პირდაპირ მწველი მზერა ვიგრძენი. როდესაც ავიხედე ლამის ლუკმა გადამცდა ეს ჩემი ბიასი თვით პარკ ჯიმინი იყო. ის ისე გამალებით მაშტერდებოდა ცოტაცდა ჩავიკეცებოდი. ისეთი საყვარელი მაგრამ ამავე დროს ძალიან სექსუალური იყო რომ რამის დავდნი,სასწრაფოდ აქედან უნდა გავსულიყავი თორემ უკვე სუნთქვა აღარ შემეძლო.

-გოგოებო მე სააბაზანოში გავალ-რაცშემეძლო მშვიდათ ვუთხარი გოგონებს და სამზარეულოდან გავედი. ზევით კიბეებს ავუყევი ისიყო სააბაზანოში უნდაშევსულიყავი რომ ვიღაცამ მაჯაში ხელი ჩამავლო და კედელზე ამაკრო. როცა გამოვერკვიე სიტუაციაში ფეხები მომეკვეთა რომ არა მისი სხეული ალბათ დავეცემოდი კიდეც, ეს  ჯიმინი იყო. თავი სიზმარში მეგონა რადგან ასეთ რამეს მხოლოდ სიზმრებში ვხედავდი.  ადგილიდან განძრევა არ შემეძლო ან შემეძლო მაგრამ არ მინდოდა

-you are so beautiful-ჩუმი და ძალიან  სექსყალური ხმით წარმოთქვა ჯიმინმა.ამაზე ალბათ რამე უნდა მეპასუხა მაგრამ ის ისე ახლოს იყო ჩემთან რომ არშემეძლო, თითქოს ლაპარაკის უნარი დავკარგე. თითქოს დედამიწას მოვწყდი, მხოლოდ მის დაბუშტულ ფუმფულა წითელ ტუჩებს ვამჩნევდი.

-are you craz.....-სიტვა შუაში გამიწყდა რადგან ჯიმინამ თავისი პატარა და ძალიან საყვარელი თითი ტუჩზე ამაფარა,შემდეგ ლოყის გავლით ნიკაპამდე ჩაიტანა თავი ოდნავ მაღლა ამაწევინა, მე კი მხოლოდ გაშეშებული ვეკროდი ჩემ წინ მდგომ ძლიერ სხეულს. და აი ის მოხდა რაზეც თითქმის მთელი ჩემი ცხოვრებაა ვოცნებობ. მან მისი სქელი ტუჩემი ჩემსას შეახო და მთლიანად გადაფარა. ამდროს არვიცი რავიგრძენი ყველა გრძნობა ერთად დამატყდა თავს. ახლა ალბათ უნდა გამეჩერებინა მაგრამ ამის მაგივრად მეც ავყევი კოცნაში და ხელები წელზე შემოვხვიე და ჩემსკენ მოვწიე, მან კი თავისი პატარა ხელები კისერზე მომხვია. ეს კოცნა ძალიან სასიამივნო  იყო, ვხვდებოდი რომ ეს არასწორი იყო მაგრამ უბრალოდ გაჩერება არშემეძლო. უცებ ჯიმინმა ჩვენს გვერდით მყოფი კარების სახელირი ჩამოწია და კოცნით შიგნით შემიყვანა,შემდეგ კარი საგულდაგულოდ ჩაკეტა. ახლა უკვე ცივი კედლის მაგივრად ხის კარებზე ვიყავი აკრული. უკვე სუნთქვა აღარ შეგვეძლო მაგრამ როგორც ჩანს გაჩერებას არცერთი ვაპირებდით...

ველი კომენტარებს💚

შეხვედრა ოცნებასთან Where stories live. Discover now