-2-

47 3 0
                                    

21 EYLÜL 2013 Perşembe

Dün gece uyku uyuyamadım. Bu günü bekledim. Hayeller kurdum. Ama bir fayda etmedi. Okula giderken yine servise binmedim. Güzel haber alırım amacıyla. Ama olmadı. Bildirim geldi. Yine bildiriim sandım ama mesajmış. Kaan Poyraz'dan. Sevinç çığlıkları atıcaktım. Kendimi zor tuttum. '' Kusura bakma. Dün bu mesajları sana ben atmadım. Şifreyi kuzenimde biliyor. Dün o girmişti. Ben diil. O yüzden bugün okul çıkışı gitmiyoruz. '' Az önce sevinç çığlıkları atarken şimdi ağlıyorum.

Okula gittim. Derslere girmiyordum. Ağlıyordum sınıftan kaçıyordum. Yeniden bir mesaj geldi. Açmaya korkuyordum. Açtım. '' Ben Kaan. Bügün gerçekten çok kötü gözüküyorsun. İstersen okul çıkışı gidelim. Bir şeyler yaparız.'' Çok mutluydum. Gerçekten çok mutluydum. Okul çıkışında gittik cafeye. Birşeyler içtik. Pasta falan yedik. Sonra beni eve kadar bıraktı. Annem de camdan beni izliyormuş. Eve geldiğimde '' Kim o ? Şimdide seni elalemin çocuklarımı eve getiriyo? Hem sen bu saate kadar nerdeydin ? '' '' Of anne ya nolmuş geç geldim. '' diyerek odama çıktım.

13 HAZİRAN 2014 Cuma

Defterimi kaybetim. Okulda bir kızın çantasından düştü bende aldım. Herşey tamdı. Ama bu zaman süreci arasında çok şey değişti. Kaan ile çıkmaya başladık. Ayrıldık. Babamı kaybettim. Sanki başımda hiç dert yokmuş gibi bide hamile kaldım. 1 aylık hamileyim. Nasl oldu bilmiyorum. Pskolojim bozuk olduğu için kendimi uyuşturucu,arkol ve sigaraya yönelttim. Okuluda bırakmıştım. Kaan'da bu haberi duyunca beni terk edip gitti.

17 HAZİRAN 2014 Salı

Evden ayrılmaya karar verdim. Annemede bu notu yazdım ve evden ayrıldım. '' Sevgili annecim. Seni çok seviyorum. Ben çok kötü yollara düştüm. Beni evlatlıktan reddedebilirsin karar senin. Anlayış gösteririm. Babam olayına psikolojin bozuk. Bunuda böyle öğrenmeni beklemezdim. Anne ben hamileyim. Bu yüzden beni reddedebilirsin. Etmesende ben eden ayrılıyorum. Sadece buda değil. Uyuşturucu,arkol e sigara kullanmayada başladım. Bu haberi duyunca seninde beni Kaan gibi terk ediceğini sandım. Lütfen beni affet. ELVEDA ANNE. SENİ ÇOK SEİYORUM. Verdiğin bu hayatta sana ihanet ettim. KUSURA BAKMA. HAKKINI HELAL ET. ''

20 HAZİRAN 2014 Cuma

Çoktan Amerika'ya gelmiştim bile.Yanımda sadece bir kaç eski kıyafet vardı. Bütün paramı bilet için harcamıştım. Elimi cebime attım ve sadece 100 Dolar vardı. Bu parayla ilk olarak ev kiralamak istiyordum. Sonrada bir işe girip çalışırdım. Sonrada... Sonrasını boşver şimdiye dönelim. '' Aaa bu kız okuldan arkadaşım Alara değil mi ? Alara! '' Yanına doğru yürüdüm oturup bir şeyler içtik. Ve ben durumu açıkladım. Oda bana hak verdi. Ve bana yardım edeceğini söyledi. Evde tek kalıyormuş. Bir ev bulana kadar onda kalmamı istedi. Çaresiz bir şekilde kabul ettim. Adımı değiştirmem gerekti bende Alex ismini tercih ettim. Babamın yabancılarda en sevdiği isimdi çünkü. Alara '' Alex bu gece pati verelim hem buraya gelişini kutlarız hemde kafa dağıtırız. " dedi. Daha hamile olduğumu bilmiyordu. Söylemenin sırası geldiğini düşündüm ve söyledim. Aldığım cevap beni şok etti. " Peki o zaman bu gece parti verelim. Yarında bebeği aldırtmak için doktor ararız. " Aldırtmak mı ? aklıma bişe gelmemişti. " Partiyi yarın yapalım. Hiç giyecek birşeyim yok. " " Peki tamam o zaman. "

GÖNÜL EŞİME  ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin