22 HAZİRAN 2014 Pazar
Gerçekten mutluydum. Çünkü çocuğumun babasını yeniden buldum. Yeniden benim çocuğumun babası olurdu. Yeniden sevgili olurduk. Ve evlenirdik. Eğer evlenirsek nikah şahidimin Alara olmasını isterdim. Eğer o olmasaydı. Şuan biz Kaan'la yada Evan'la birlikte olamazdık. Burada ona Kaan denmesini istemiyor. O yüzden bende artık ona Evan diyorum. Alıştım.
Evan'ın isteği üzerine eşyalarımı topladım. Ve Evanlarda kalmaya başladım. Başta biraz kormuştum. Ama korkumu yendim. Şimdi sorun yoktu. Ona deli gibi aşıktım. Defterin her yerinde Evan ❤❤❤ Evan ❤❤❤ Evan ❤❤❤ yazıyordu. Ve bundan memnundum. Sadece benim olsun istiyordum. Sadece benim. Eskiden benim hayalimdeki sevgili böyleydi.
# Sadece benim olucak. Başka kızlarla konuşmıyıcak.
# Gerçekten sevicek sevmiyorsa s*ktirip gitsin.
# Ben başka erkeklerle konuşunca kızsın. Kıskansın beni.
# Birbirimizi sürekli kıskandıralım.
# Tom and Jerry gibi olalım. Sürekli didişelim ama hiç ayrılmıyalım.
Bazıları gerçekten mantıklı,bazıları ise bok gibi. Şimdiki kurallar ise bunlar.
# Nefes alsın yeter.
# Evan olsun yeter.
Sadece Evan'ı istiyordum. Çocuğuma kendi babasının babalık görevi yapmasını istiyordum.
23 HAZİRAN 2014 Pazartesi
Dün gece Evan'larda kalmıştım. Tabii sadece ben değil. Alara'nın evinin su borusu patladığı için o da bizle kaldı. Heyecanlıydım. İlk defa doktara gitmiştik bebek için. Cinsiyeti belli oluyordu. Alara ile bir kaç isim düşünmüştük ama babası ne der bilemedik. Bizim aklımızda baya çok isim vardı. Çoğunu eledik ve bunlar kaldı.
Erkek olursa:
Toby
Pj
Henry
Kız olursa:
Emma
Alice
Charlie
Off zamanı gelmişti. Doktor ultrason görüntülerine baktı ve TEBRİKLER BİR KIZ BEBEĞİNİZ olucak dedi. İnanmıyordum. Kızmış. Benim kızım olucakmış. Aman Tanrım. Kendimi süper hissediyordum. Doktardan çıktık. Hemen bebek kıyafetlerine saldırmak istiyordum. Ama Alara beni tuttu. '' Alex napıyorsun sen ? Hemen saldırma. Haftaya çıkar alırız hem zaten ilk bir ev bakalım sonra da çocuk odası.
Zaman geçmek bilmiyordu.Eve geldimizde hiçbirşey yerinde değildi. Güpe gündüz eve hırsız girmişti. Komşulara sorduk. Gören duyan yoktu. Ev boş olduğuna göre yeni ev almamıza gerek yok sadece eşya.
25 HAZİRAN ÇARŞAMBA 2014
Mobilya almaya çıkmıştık çarşıya. İlk önce salonun eşyalarını aldık. Güzeldi. Sonra dier odalar derken sıra geldi kızımın odasına. Alarayla biz direk pembe renklere gittik. Pembe bir oda vardı. Pembe Şirinler. Yeni çıkmş galiba. Pembe Şirinler. Evet onu aldık. Çok tatlı duruyordu. Tam da prensesim Emma'ya göre. İsim kararı vermiştik. Emma.
Eşyalar geldi yerleştirdik.
8 KASIM 2014
Bebeğimiz bugün dünyaya geldi. Küçük Emma. Sevimli birşeydi. Ama zayıftı. Ve şuan küvezdeydi. Birşey olucak diye çok korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖNÜL EŞİME ღ
RomanceBir kızın aşk yüzünden gözünün kör olması ve düştüğü durumlar. Rezil bir hayatı varken küçücük bir çocukla hayatının eşini buldu.