-3-

34 4 0
                                    

21 HAZİRAN 2014 Cumartesi

Alara neredeyse herkese söylemişti  parti olacağını. Etrafımdaki erkeklere bakınca hala Kaan'ı görüyordum. Çünkü hala onu seviyordum. Çünkü hala ona aşıktım. Çünkü onu çok özledim. Bebeğimizi aldırmak istemiyordum. Belki geri döner diye... Ama hepsi hikaye. Terk edip gitti işte. Hem neden bu kadar takıyorum ki kafama ?  Seviyorum işte çok seviyorum. 

Bugün elbise almaya gitmiştim. Mağazda Kaan'a benzeyen bir çocuğa Alara '' Evan '' diye seslendim. Nasıl ya Alara o çocuğu tanıyormuydu. Neyse en azından adını öğrenmiş oldum. Evan. Alara gelip bizi tanıştırdı ve akşamki partiye gelir misin diye sordu. '' Evan akşam bizim evde bir parti var. Alex'in gelişine kutluyoruz ve birazda kafa dağıtırız diye düşündüm.'' Yüz ifadem değişmişti. Evan' a aşkla bakan gözlerim vardı artık. Ağzından çıkacak tek bir '' Evet. Gelirim. '' kelimesine bağlıydı herşey. Birden yüzüme baktı ve gülümsedi. '' Çok isterim fakat bu gece yeğenime bakmam gerekiyor. Malesef gelemem. '' Off gelmesini çok istiyordum. Aklıma bir fikir geldi. '' Aaa tamam işte yeğeninide getir. Fena olmaz sonuçta. '' Alara'ya baktım ve sırıtıyordu. Cep telefonuyla uğraşıyordu. Adeta başka dünyadaydı. Sonra bir mesaj geldi. Dışarı çıktım.

Mesajı açtım. Neye uğradığımı şaşırdım. Mesaj Alara'dandı. Nasıl olur ama o içerdeydi. Neyse mesajı açtım ve şöyle yazıyordu. '' Alex ne kadar saklasanda aşırı derecede belli ediyorsun. Sen Evan'dan hoşlanıyorsun. Kabul et. Ve bence bu duygularda tek değilsin. O da senden hoşlanıyor gibi. Baksana hareketlerine. Alex bu şansı kaçırma bence. Bu akşam partiye gelmesinide bu yüzden istedin. Gelemiyicem dediğinde gözlerin doldu ve fikir bulmaya çalıştın ve yeğenini de getir dedin. Bunu sakın unutma sen hamilesin ve hayatının aşkını arıyorsun. Gönül eşini arıyorsun. Biraz çabala ve bul.''  Çok mu belli ediyordum. Sadece hoşlanıyordum. Aşık bile değildim. Ben Kaan' a aşığım. Bir an düşündüm ve onun Kaan olabileceğine inandım. Çok benziyorlardı. Sonradan vazgeçtim. Bunu kendime yapamazdım.

Duşa girmiştim. Çıktıktan sonra elbisemi giydim ve saçımı yaptım. Birazda makyaj yaptım. Hepsi onun içindi. Çıktığımda herkez gelmişti. Ev kalabalıktı. Fakat o yoktu. O yoksa benim için partide yoktu. O anda Alara'yı etrafta göremedim. Mesaj atmaya karar verdim. '' Nerdesin seni hiçbir yerde bulamıyorum. Merak ettim. Evan'da daha gelmedi. Noldu birşey mi oldu ? '' Gerçekten merak etmiştim. 

O sırada Alara mesaj attı.  '' Alex! Orayı sen hallet birazdan gelicez. Evan yolda kaza yapmış onu hastaneye getirdik. Ama endişelenicek bir şey yok. Merak etme. Sakın telaşlanma. Bebeğe birşey olsun istemeyiz. '' Hemen taksiye atlayıp yanlarına gittim. Yol neredeyse 45 dakika sürdü. Midem bulanmıştı. Bu aralar kusmalarımda çok oluyordu. Hastaneye gelmiştim. Tam taksiden inerken bayılmışım. Gerisin hatırlamıyorum. Alara'nın anlattığına göre bütün gece '' Evan! Evan! Evan! '' diye sayıklamışım. Gözümü açtığımda karşımda Evan duruyordu. Neşem bir anda yerine geldi.

Evan konuşmaya başladı. '' Doktorların söylediğine göre hamileymissin. Benimde bir sevgilim vardı. Bizde onla çok kötü bir yola düştük. Oda senin gibi hamileyken otu terkettim ve buralara geldim. Şuan çok pişmanım. Çocuğumun güzünü görebilmek isterdim. '' O an anlamıştım. Evan aslında Kaan' mış. '' Aslında çocuğunun yüzünü görebilirsin Kaan '' dedim. Yüzüme baktı ve sadece gülümsedi. '' O seninde çocuğun hala bir baba olmak istiyorsan. Olabilirsin. Çünkü hala seni çok seviyorum''  '' Bende seni seviyorum Alex. Bende seni seviyorum sevgilim ''

 

GÖNÜL EŞİME  ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin