9

27 6 6
                                    

Medya; Harry                                  Medya şarkısı; Demi Lavato - Heart Attack (türkçe çevirili)

Arkadaşlar size bir soru soracağım; Hikayeyi cringe buluyor musunuz? Elimden geldiğince yaratıcı fikirler bulmaya çalışıyorum ama hikaye yine klişe kaldı sanırım.

readbeforeigo
DevilWithBlackWings
SadieCP
Darkness_Killer
Amy-Constantine
_-_Sweet_Cherry_-_
Katthesan
sonfanficbukucu
microscopicvolcano
Fairy_Tail_Delisi
moonmeri
Babana_Gel
-iammartha
The_True_Controller

*

Bugün Harry gelecekti. Çocukluk arkadaşımdı.. Bir zamanlar ondan hoşlanırdım... Ama o benden o zamanlar nefret ederdi. Hiç anlaşamazdık. Fakat şimdi işler değişmişti.

Ben Edward ile beraberdim. Ve biz hâlâ arkadaşdık. Ve o hisleri unutalı çok olmuştu..

Bill'in dediklerini düşündüm... Bunu yapamazdım. Onu Harryle mi aldatacaktım. Kesinlikle hayır.. Bu imkansızdı.

O geldi ve içeriye girdi. Kucaklaştık ve konuşmaya başladık..

Bana daha çok yaklaşmaya başlamıştı. Edward ona sinirli bir şekilde bakıyordu..

'Oh... Üzgünüm. Sevgili olduğunuzu bilmiyordum..'

'Nişanlanacağız.' Dedi Edward sinirli bir sesle

×

Herkes yatmıştı ve Edward'ı yan odada telefonla konuşurken duydum..

'Merak etme kısa sürede geleceğim.'

'Hayır. Onun haberi olmaz..'

'Bende seni çok seviyorum.. Hoşçakal.'

Kulaklarıma inanamıştım ama bunlar doğruydu... Birisi vardı. Anlamak zor değildi. Bende bunu yapmak zorundaydım. Kötü bir şeydi elbette bunu biliyordum ama onu Harry ile aldatacaktım..
Ve gözyaşları içinde mutfağa gittim. Onunla bir daha göz göze gelmek istemiyordum..

Harry'nin odasına gittim. Uyanıktı..

'Yanında uyuyabilir miyim?'

'Elbette.' Dedi ve yana kaydı

'Sorun ne?'

'Harry... Bu anlatacaklarım aramızda kalmalı. Anlaştık mı? Ve biz bir oyun oynayacağız ya da gerçekten bunları yapacağız.'

Kafasını salladı ve anlatmaya başladım.

'Edward beni aldatıyor. Bebek öldüğünden beri bana soğuk davranıyor.. Az öncede telefonda bir kadınla konuşuyordu. Buralardan gideceklermiş. Harry ikimiz sevgili olup onu pişman edecek ve onu aldatacağız. Buna var mısın?'

×

Ve oyun başlamıştı. Alexis Edward'ı beklemeden hastaneye gitti..

Ve bir kahve aldı. Bir süre sonra kahvesini bitirdi ve tüm seanslar başladı.

'Ee kararını verdin mi?' Dedi sarışın adam

'Evet. Çocukluk arkadaşım ile onu aldatacağız. Gerçek şu ki o da beni aldatıyormuş..'

'O pislikten beklerdim zaten. Neyse üzülmeni istemiyorum Alexis. Bu hisler aramızda kalacak. Duygusal bir adam gibi gözükmek istemiyorum.. Sana karşı takıntılı olduğumu birazda olsa kabul ediyorum. Çünkü senden etkilendim.. Muhteşemsin, ateşlisin ve çok güzelsin.'

Kadının yanakları kızarmıştı ve adama bakıyordu.

Kadın kafasını salladı..

'Tamam Bay Cipher..'

'Bu beni çok kırdı Alexis. Bana Bill diyebileceğini söylemiştim.'

'Tamam sana Bill diyeceğim...'

×

Ve seans bitti. Kadın eve döndü..

'Çocuklar biz Harry ile bir yerlere gideceğiz. Yalnız..'

'Bende gelebilirim.' Dedi Edward

'Oh Üzgünüm koçum. Sende başka kadınlarla ilgilenirsin artık..' dedi ve çıktılar

'İyi ki varsın.'

'Sende. Ve Alexis bir sorum olacak.. Bunu neden yapmak istedin?'

'Arkham'da bir adam var. O öyle istiyor. Aslında hiç istemedim ama Edward'ın öyle yaptığını görünce içimdeki öfkeye engel olamadım..'

'Kim bu adam?'

'Puppet Master. Asıl adı Bill Cipher..'

Harry'nin gözleri büyüdü.

'Onu duymuştum. Neyse biz eğlenmemize bakalım..'

×

Ve Edward yanındaki kadınla onları takip etmişti..

'Alexis.. Pişmanım ama sen bunu yapmak zorunda değildin.'

'Üzgünüm Edward ama herşey değişti...'

*

Edward aslında çok iyi birisi ve çok tuhaf gelecek size o benim hayali arkadaşlarımla birisi. Böyle yapmak istedim. Mecbur kaldım.

Umarım beğenmişsinizdir.

İyi günler diliyorum.

Mad LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin