1

25 2 0
                                    

'Fuck, ik ben verliefd.' Bonnie springt van haar fiets af. Mina kijkt haar stralend aan. 'Ik heb echt spijt dat ik gister eerder weg ben gegaan' zegt ze. De vriendinnen zetten hun fiets op slot en lopen het drukke strandje op. 'Nou jij hebt zo'n beetje alles wat er gebeurt is, gezien.' Mina giechelt, waardoor Bonnie ook moet lachen. En alsof ze elkaar aanvoelen beginnen ze tegelijkertijd harder te lachen. Zo gaat dat heel vaak zo bij Bonnie en Mina. Toen Bonnie Mina in de brugklas voor het eerst had zag vond ze haar meteen super gaaf, en dat liet ze Mina weten. Dat vond Mina weer heel cool en zo werden ze langzaam aan beste vriendinnen. Inmiddels 3 jaar later zijn ze onafscheidelijk. Als in dat mensen zich er aan ergeren hoe close de 2 zijn.
'Dan vliegen de vlinders wel erg snel bij jou.' Zei Mina toen ze uitgelachen waren. 'Nou, we hebben wel gezoend hoor!'
'Wat?!' Met een grote glimlach op haar gezicht ging Bonnie zitten. Mina stond haar nog steeds met open mond aan te staren. 'Als je komt zitten vertel ik het.' Snel pakte Mina haar handdoek uit haar tas en legde die met een armbeweging neer. 'Gisteravond was ik dus zo fijn aan het dansen met Jesse in Inferno' begon Bonnie 'toen jij allang al was vertrokken vroeg hij me mee naar buiten'.
'O nee je bent toch niet gaan roken om indruk te maken?'
'Nee we gingen praten.'
'Praten...'
'Nou ja, hij vertelde dat hij al een tijdje mij zag zitten en dat ik mooie ogen heb.' Mina gilde. 'Niet! Vertel me precies hoe hij dat deed.' Bonnie legde haar hand op Mina's wang net als Jesse dat bij haar had gedaan. 'Wist je dat je echt de mooiste ogen van de wereld hebt?' Bonnie bewoog haar hoofd nog dichter bij dat van Mina om het realistischer te maken. Mina bewoog met haar mee en ze kon haar horen ademen. Heel even dacht Bonnie dat ze de kus ook ging voordoen- gewoon omdat het zo echt leek- maar ze verbrak de spanning en ging weer recht zitten. 'Nou en toen hebben we dus gezoend.' Bonnie trok haar t-shirt uit en haar bikini topje kwam te voorschijn. 'Jeetje, alsof het niks is.' Zei Mina en ze begon zich ook uit te kleden. Bonnie stond op en liep in haar bikini naar het water. 'Jezus, je hebt ook echt zo'n goddelijk lichaam Bon.' Mina kwam naast haar staan. Bonnie keek naar haar bruine lichaam. 'Zeg jij.' Zei ze en ze gaf haar een speelse duw. Mina gilde het uit en spetterde water op Bonnie. 'Je waagt het!' Riep Bonnie en ze rende het water in met Mina achter haar aan.

Een onvergetelijke zomerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu