Jungkook tam olarak ne olduğunu bilmiyordu ama bir noktada şarkıları daha yumuşak, melodileri daha sıcak ve hayatı daha renkli hale gelmişti. Jungkook sürekli kendine Jimin'in suçunun olmadığını söylemesine rağmen yavaş yavaş onun kelimeleri birbirine bağlama yeteneğine aşık olduğunu hissediyordu. Jimin'in düşünceleri oldukça acıklı ve nefes kesiciydi, Jungkook kendi hislerini bile anlayamıyorken o Nevermind'ı tarif etmek için doğru kelimeleri bulabiliyordu. Kendini ifade etmekte zorlanıyordu, müzikle uğraşmak bile kolay değildi ama Jimin'in güzel sözleri ve kibarlığı yeterince rahatlamasını sağlıyordu.
Beraber ev ödevi yapmayı kabul ettiklerinde Jungkook, okula bu kadar önem vermeye başladığı zamanı merak etmişti ama notları yavaş yavaş yükselmeye ve kendini daha iyi hissetmeye başladığında Jimin'in ona son zamanlar söylediği gibi, zor işlerin karşılığını verdiğini biliyordu. Ama hayır, bunun Jungkook ne zaman iyi notlar alsa Jimin'in onu övmesiyle bir ilgisi yoktu ya da Jimin'in matematik problemlerine yoğunlaşırken Jungkook'un ona attığı bakışlardan habersiz olmasıyla, bu süreç arka arkaya üç yanlış cevap alınca vazgeçip Jungkook'u sürükleyerek atıştırmalık almaya götürdüğünde sona ererdi. Ve, her nasılsa boş kütüphanelerde ve eski müzik mağazalarında zaman onlar için iki kat daha hızlı geçiyordu.
Jimin bir gün onlara geç kalacağını söyleyen bir mesaj attığında Jungkook'un kapısında yarılmış dudağı ve morarmış eklemleri ile görünmüştü, çünkü Taehyung'u kızgın görmek istemiyor, ona bir daha kavga etmeyeceğini söylemekten nefret ediyordu.
(TaeTae beni yine dışarı attı.)
Ve Jungkook ona girmesi için izin vermişti, kalbinin morluklarla kaplı yerlerinden iki kat daha fazla acıdığına emindi ve hala dokunuşu her zaman nazik olan bu yanını şefkatli ve düşünceli Jimin ile ilişkilendiremiyordu.
"Taehyungie ile dalga geçtiler, bunu hak ettiler."
Jungkook, o bu kadarkırılgan ve narin görünürken onu dünyanın tüm kötülüklerinden koruma ihtiyacı hissetmesine engel olamadı.
Herkes Taehyung'un evindeyken Jungkook dans hareketlerinde her zaman hatalar yaptığı ve şarkıları yetersiz olduğu için sinir krizi geçirmemeye çalışmakla epey meşguldü, Jimin ona sık sık mola vermesi ve abartmaması gerektiğini hatırlatmayı asla unutmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boys And Good Byes • Jikook ✓
FanfictionJungkook'un hayatı yeni şarkıcı olarak çıkış yapmasıyla daha yoğun bir hal alır ve Taehyung'un gürültülü arkadaşlarının dikkatini dağıtmasına izin veremez, onlardan birine aşık olamazdı.