Jimin, Jungkook'un dün gece sorduğu rehabilitasyon egzersizlerinde yardım etme teklifini nezaketinden dolayı kabul ederken çok uykulu olduğu için güne güneş doğmadan uyanıp Jungkook'un stüdyosuna giderek başlıyordu.
Aslında birkaç saat boyunca pratik odasında kilitli kalmak zorunda olmasaydı, o kadar da kötü değildi. Üç yıldan beri onlardan nefret ediyor, herhangi birinin yanına bile yaklaşmayı çok boğucu olduklarını ve içinde düzgün nefes alamadığını söyleyerek reddediyordu fakat Taehyung onunla gidip Jungkook'u pratik yaparken görmek için çok hevesliydi, diğer yandan Yoongi ona şikayet edip durmayı bırakmasını söylüyordu çünkü tüm gece uyumak yerine müziği üzerinde çalışmıştı. Ve Jungkook yavru köpek bakışlarıyla, 'Hyung söz vermiştin,' ya da 'Çoktan pratik odasını kiraladım gelmezsen başım belaya girecek.' diyerek incinmiş rolü yapmakta oldukça iyiydi. Ve bu Jimin'in anlamsız bir şekilde kötü ve soğuk şehir adamları gibi davranmaya çalışırken başarısız olmasına neden oluyordu.
(Senden çok nefret ediyorum.)
(Ben de seni seviyorum.)
Jimin'in Jungkook'a hayır diyememesinin nedeni, Yoongi'nin sabah listelediği gibi, inatçılıkla karışan tatlılığı olabilirdi.
"Gerçekten, Jimin. O tüm bunları senin için yapıyor ve sen gitmek bile istemiyor musun? Böyle biri olduğunu bilmiyordum. Ona söz vermiştin. Buna hala inanamıyorum. Taehyung'un ne kadar mutlu olduğuna bir bak."
"Hyung, sadece sessizce çalışasın diye onu götürmemi istiyorsun, değil mi?"
"Neden hep geceleri çalışıyorum sanıyorsun?"
Tabii ki, Taehyung ile arkadaş olmak, Yoongi'nin kendi evinde bir kafes gibi hissettiğinde onun evinde çalışması anlamına geliyordu, ama bunun bedeli, tüm şarkılarını dinlemesine ve tüm sorularını (yüksek sesle) cevaplamasına izin vermekti.
"Ama gerçekten Jimin-ah, bütün gün yatakta pineklemek yaralarını iyileştirmez. En azından oraya gitmeli ve onu izleyip onun on kat daha mutlu olabilmesi için ne kadar iyi olduğundan bahsetmelisin. Ve eğer sıkılrsan bana mesaj at ama oun daha fazla endişelenmesine sebep olma. Zaten okulu yüzünden yeterince stresli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boys And Good Byes • Jikook ✓
FanfictionJungkook'un hayatı yeni şarkıcı olarak çıkış yapmasıyla daha yoğun bir hal alır ve Taehyung'un gürültülü arkadaşlarının dikkatini dağıtmasına izin veremez, onlardan birine aşık olamazdı.