Mikor hazaértünk, Nate-el bementünk az ő szobájába, és beszélgettünk. Nekünk kifejezetten jó a kapcsolatunk, már haverként tekintünk egymásra.
Jelentéktelen dolgokról beszéltünk, majd nekem beugrott, hogy egy ideje nem beszéltünk Stacy-ről.
-Várjunk. Tudom, hogy nem vág ide, de mi van Stacy-vel? - nézek rá aranyosan.
-Hát ugye mondtam múltkor, hogy ráírtam. - mosolyog.
-Ahaa... - bólogatok kíváncsian
-És egy ideig beszélgettünk, aztán randizni hívtam pár napja. - mosolyog. - És igent mondott, pénteken megyünk.
-Ezt nem hiszem el-ugrok a nyakába boldogan.
-És mi van azzal a fickóval a liftből.-enged el.
-Mi lenne vele?- nézek rá értetlenül.
-Ő nem annak a bandának a tagja, amiért a kis barátnőd úgy odavan? - kérdi felvont szemöldökkel.
-Ja, de... De tudod, hogy engem ez nem érdekel. Szóval, mire akarsz kijukadni?
- Tesó... Szerelmesen nézett rád. - mondja, mire én kiköptem a vizet, amibe épp belekortyoltam.
- Honnan veszed? - röhögök fel.
-Én már csak tudom, milyen egy pasi ha szerelmes. És hogy néz.-néz rám. Ezzel most megfogott.
-Akkor szerelmes. Nem izgat. - emelem a tekintetem a plafonra.- Figyu, én megyek, még van pár dolgom lefekvés előtt. Jó éjt. - ölelem meg.
-Jó éjt. - ölel vissza.
1 órával később.
Éppen az Instán néztem, mint mindig, lefekvés előtt, amikor kaptam egy értesítést, miszerint Harry Styles bekövetett.
És rám is írt.H-nem hívtál. 🙄
Me-mondtam, hogy nem foglak. 🤷
H-add meg a telefonszámod!😎
Me-nem. 😶
H-kérlek 😁
Me- hagyjál már 😂
H-Rendben... 😔
Me- figyelj... Én nem vagyok a rajongód, vagy olyan akit le tudsz venni a lábáról, úgyhogy add fel, mert csak az idődet pazarlod😁😉Ezután már letettem a telefonom, és épp készültem befeküdni az ágyamba, mikor megcsörrent a mobilom.
Harry😏❤️ HOGY MI?!??-Mit akarsz, Styles?
-Mondtam, hogy hívj fel-szól bele csábosan
-Álmos vagyok. Jó éjt. - szólok bele álmosan.
-Jó éjt, Hercegnő. - köszön el.M Á S N A P
Liza a ház előtt várt engem, úgyhogy gyorsan elkészültem, elköszöntem a családtól, majd kisiettem.
-Szia!- ölel meg.
-Szia! - ölelem vissza vidáman- Jól láttam, hogy HARRY STYLES KÖVET TÉGED?!?!- néz rám izgatottan.
Vettem egy nagy levegőt, majd elmeséltem a sztorit, illetve, hogy Nate szerint szeret.
-Ezt nem hiszem el! - ugrándozik.- A ONE DIRECTION LEGHELYESEBB TAGJA SZERELMES BELÉD!
-Ne kezd. - csitítom.
-Ez olyan király. Bárcsak a helyedben lennék... -álmodozik.
-Én is ezt kívánom - nevetek fel.
A semmiből előttünk termett Amanda, a suli menő csaja, akit az egész suli megdöngetett, a slapjével együtt.
-MIÉRT KÖVETETT BE TÉGED ÁLMAIM PASIJA? - von kérdőre, elég hangosan kiabált.
-Nem tudom. - füllentettem.
-Bizonyára véletlen! Sose venne észre egy olyan híres pasi, mint ő, egy olyan nagyszájú lúzert, mint te.- mondja a kegyetlen szavakat egymás után, majd Camila és Fernanda (a slapje) társaságában eltávozik.
-Wow.-csak ennyi jött ki a számon.
-És hogy nézett ki? Milyen élőben? Énekelt?- kezdi a kérdéseivel Liz, mikor nem bízta tovább.
- Hát úgy nézett ki, mint egy férfi. Nagyon magas. - próbálom felidézni Liz kedvéért, de én is csak ennyit állapítottam meg elsőre. Göndör a haja és zöld a szeme. Arrogáns, nagyképű, vicces és kedves. Igazi egoista! - nevetek fel. - nem, hála az égnek, mivel tudattam vele, hogy nem igazán érdekel a karriere.
-Woow. Most esik le, hogy te ismered Harry Styles... - motyogja mosolyogva.
-Hát, eléggé...-motyogok én is.Megcsörrent a telóm. Liz-el egyszerre néztünk meg, ki az: Harry😏❤️
-URAMATYAM! VEDD FEL.- ugrál Liz.-Mit akarsz, Styles? - szólok bele flegmán
-Hiányoztál. - mondja őszintén.
-Bárcsak mondhatnám, hogy te is.- adok ki egy tehetetlen sóhalyt a számból.
-Hol vagy most? - kérdi
-Suliban, úgyhogy talán békén is hagyhatnál - mondom, mire felnevetett
-Ma eljössz velem vacsizni? - vált témát.
-ott lesz!!- szól bele Liz. - Mi?! Nem leszek ott. - kiabálok a telefonba.
-hétre ott leszek érted.-hallom,, ahogy elmosolyodott, majd lerakott, mielőtt ellenkeztem volna.
KAMU SEDANG MEMBACA
True Love -H. S.-
Fiksi PenggemarEmma sosem volt oda a One Direction-ért, ám legjobb barátja, Elizabeth egyenesen imádja a bandát. Egyik nap bentreked egy liftben egy számára idegen személyel, akiről kiderül, hogy maga Harry Styles, aki azonnal beleszeret a lányba. Harry mindent me...