ᴇxᴛʀᴀ

3.9K 149 113
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Here are some things that happened during the writing process of this story!

1) ᴛʜɪꜱ ɪꜱ ᴍʏ ꜰɪʀꜱᴛ ᴅɪᴀʟᴏɢᴜᴇ ꜱᴛᴏʀʏ. ɪᴛ ᴡᴀꜱ ᴅᴇꜰɪɴɪᴛᴇʟʏ ɴᴏᴛ ᴘʟᴀɴɴᴇᴅ. ɪ ᴊᴜꜱᴛ ᴡᴏᴋᴇ ᴜᴘ ᴏɴ 5ᴛʜ ᴊᴀɴᴜᴀʀʏ 2018 ᴀɴᴅ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ, ᴡʜʏ ᴅᴏɴ'ᴛ ɪ ᴡʀɪᴛᴇ ᴀ ᴅɪᴀʟᴏɢᴜᴇ ꜱᴛᴏʀʏ?

2) ɪ ᴄᴀᴍᴇ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ᴛɪᴛʟᴇ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴠᴇʀʏ ꜱᴀᴍᴇ ᴅᴀʏ ᴀɴᴅ ᴘᴇɴɴᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ 3 ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀꜱ.

3) ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ꜱᴀʏ ᴛʜᴀᴛ ɪ ʜᴀᴅɴ'ᴛ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴘʟᴏᴛ ᴡʜᴇɴ ɪ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡʀɪᴛɪɴɢ. ᴀʟʟ ɪ ᴋɴᴇᴡ ᴡᴀꜱ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴡʀɪᴛᴇ ᴀ ᴅɪᴀʟᴏɢᴜᴇ ꜱᴛᴏʀʏ.

4) ᴀꜱ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀꜱ ᴘʀᴏɢʀᴇꜱꜱᴇᴅ, ɪ ᴅᴇᴠᴇʟᴏᴘᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴘʟᴏᴛ ᴀɴᴅ ʀᴇᴡʀᴏᴛᴇ ꜱᴏᴍᴇ ᴛʜɪɴɢꜱ.

5) ɪ ꜱᴛᴏᴘᴘᴇᴅ ᴡᴏʀᴋɪɴɢ ᴏɴ ɪᴛ ʙʏ ᴍɪᴅ-ᴊᴀɴ ᴀɴᴅ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʀᴇꜱᴜᴍᴇ ᴡʀɪᴛɪɴɢ ɪᴛ ᴜɴᴛɪʟ 25ᴛʜ ᴊᴀɴᴜᴀʀʏ. ɪ ꜰᴇʟᴛ ʟɪᴋᴇ ɪ ɴᴇᴇᴅ/ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ꜰɪɴɪꜱʜ ɪᴛ ʙᴇꜰᴏʀᴇ ᴛʜᴇ ᴍᴏɴᴛʜ-ᴇɴᴅ. ɪ ʜᴀᴅ ᴡʀɪᴛᴛᴇɴ ᴀʀᴏᴜɴᴅ 14 ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀꜱ ʙʏ ᴛʜᴇɴ. ᴀɴᴅ ᴡɪᴛʜɪɴ 5 ᴅᴀʏꜱ ɪ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ ᴛʜᴇ ʀᴇꜱᴛ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ꜱᴛᴏʀʏ.

6) ᴡᴇʟʟ, ᴇxᴄᴇᴘᴛ ꜰᴏʀ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ 33 ᴡʜɪᴄʜ ᴡᴀꜱ ʜᴀʟꜰ-ᴡʀɪᴛᴛᴇɴ. ɪ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ ᴡʀɪᴛɪɴɢ ɪᴛ ᴛʜᴇ ᴅᴀʏ ɪ ʜᴀᴅ ᴛᴏ ᴘᴜʙʟɪꜱʜ ɪᴛ. ꜱᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇ ɪɴ ᴀᴘʀɪʟ.

7) ɪ ʟɪᴋᴇ ᴛᴏ ᴘʀᴇᴛᴇɴᴅ ɪ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ʙᴏᴏᴋ ɪɴ 25 ᴅᴀʏꜱ ꜱᴏ ɪ ɪɢɴᴏʀᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴘᴇɴᴅɪɴɢ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ 33 ᴀɴᴅ ᴡʀᴏᴛᴇ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ ᴡʀɪᴛɪɴɢ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋ ᴏɴ 1ꜱᴛ ꜰᴇʙ. ᴡʜɪᴄʜ ɪꜱɴ'ᴛ ᴇɴᴛɪʀᴇʟʏ ᴡʀᴏɴɢ, ʜᴀʜᴀʜᴀ.

8) ᴀʟᴀɴᴀ ᴡᴀꜱ ꜱᴜᴘᴘᴏꜱᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴄʜɪʟᴅ. ʙᴜᴛ ᴛʜᴇɴ ɪ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ꜱʜᴇ ɴᴇᴇᴅᴇᴅ ɪᴠᴏʀʏ. ᴀɴᴅ ᴀ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ, ᴡʜᴏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴘʟᴀʏ ᴀ ʀᴏʟᴇ ɪɴ ᴛʜɪꜱ ꜱᴛᴏʀʏ ʙᴜᴛ ʜᴇ ᴡɪʟʟ ɪɴ ɪᴠᴏʀʏ'ꜱ ꜱᴛᴏʀʏ.

9) ᴀʟᴀɴᴀ ᴀɴᴅ ᴊᴀʀᴇᴅ ᴡᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ɴᴀᴍᴇꜱ ɪ ᴋɴᴇᴡ ɪ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴋᴇᴇᴘ ꜰʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ꜱᴛᴀʀᴛ.

10) ɪ'ᴠᴇ ᴀʟᴡᴀʏꜱ ʟɪᴋᴇᴅ ᴛʜᴇ ɴᴀᴍᴇ ɪᴠᴏʀʏ.

11) ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀꜱɴ'ᴛ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʙᴇ ᴀ ꜱᴘɪɴ-ᴏꜰꜰ. ᴊᴜxᴛᴀᴘᴏꜱᴇᴅ ᴡᴀꜱ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴅɪꜰꜰᴇʀᴇɴᴛ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀꜱ. ʙᴜᴛ ɪᴠᴏʀʏ'ꜱ ꜱᴛᴏʀʏ ᴄᴀᴍᴇ ᴛᴏ ᴍʏ ᴍɪɴᴅ ᴀɴᴅ ɪ ʜᴀᴅ ᴛᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀꜱ ᴀɴᴅ ᴄᴏɴɴᴇᴄᴛ ᴛʜᴇ ꜱᴛᴏʀɪᴇꜱ. ᴊᴜxᴛᴀᴘᴏꜱᴇᴅ ɪꜱ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀᴋꜱ ᴀɴᴅ ᴡᴏɴ'ᴛ ʙᴇ ᴘᴜʙʟɪꜱʜᴇᴅ ᴜɴᴛɪʟ ɪ'ᴠᴇ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴅʀᴀꜰᴛ.

12) ɪɴ ᴛʜᴇ ᴏʀɪɢɪɴᴀʟ ᴠᴇʀꜱɪᴏɴ ᴏꜰ ᴛʜɪꜱ ꜱᴛᴏʀʏ, ɪᴠᴏʀʏ ɢᴏᴛ ɪɴᴛᴏ ʏᴀʟᴇ. ʙᴜᴛ ᴛʜɪꜱ ᴇᴅɪᴛᴇᴅ ᴠᴇʀꜱɪᴏɴ, ꜱʜᴇ ᴅᴏᴇꜱ ɴᴏᴛ.

13) ᴀʟᴀɴᴀ ᴡᴀꜱ ꜱᴜᴘᴘᴏꜱᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ ꜱʜᴏʀᴛ-ᴛᴇᴍᴘᴇʀᴇᴅ ʙᴜᴛ ɪ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇᴅ ɪᴛ ᴡᴀꜱ ɴᴏᴛ ʜᴇʀ ᴀᴛ ᴀʟʟ.

14) ᴛʜᴇʏ ʟᴏᴠᴇ ʜᴀɴɢɪɴɢ ᴜᴘ ᴛʜᴇ ᴘʜᴏɴᴇ ᴏɴ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ. ɪᴛ'ꜱ ᴛʜᴇɪʀ ᴛʜɪɴɢ.

This is the end of Watercolors

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

This is the end of Watercolors. Thank you so for reading. I really appreciate all the support I've gotten and 130K reads. It's amazing. I hope you enjoyed reading.

Take care of yourselves. Love you guys!











ᴡᴀᴛᴇʀᴄᴏʟᴏʀꜱ | ✓Where stories live. Discover now