Clubul Duelistilor

120 19 4
                                    

Cateva ore mai tarziu m-am trezit deodata in intunericul ca taciunele. Am scos un cascat profund. Strafulgerata de groaza , mi-am dat seama ca cineva imi stergea fruntea in intuneric.
- Dobby ! Am spus eu speriata.
Cu ochii bulbucati ca niste mingi de tenis , apiridusul ma fixa.
- Domnisoara Agnes s-a intors la scoala , spune Dobby dezamagit.
Dobby credea ca dupa meciul de azi , dumneavoasrta si Harry Potter o sa plecatia de la Hogwarts.
M-am uitat banuitoare la Dobby. Brusc , mi-am amintit.
- Tu ai fost ! Am spus eu nervoasa . Tu ai vrajit balonul ghiulea.
Acesta se uita speriat la mine.
- Pleaca , pana nu ma emervez mai tare si ii acriu lui Lucius.
Spiridusul pleaca grabit, bombanind ceva despre Harry. Am pus capul inapoi pe perna si am adormit.

Dimineata , prima vedte care m-a lovit , a fost ca un elev fin amul 1 a fost impierit si acum se afla in aripa spitalului.
Gandul ma cutremura . Mergeam numai cu Andy si Sam pe la ore , care si ei la randul lor erau speriati grozav de impietririle ce aveau loc in castel.
Profesoara McGonagall a cenit cu listele cu cei carea veau sa ramana la Hogwarts.
Eu cu Sam ne-am trecut , dar Andy s-a scuzat ca merge la mama sa si isi petrece sarbatoriile cu familia.
- Sa te uiti la Cedric , a spus Sam razand.
M-am intors la el si am vazut ca se holba la mine in timp ce prietenii lui vorbeau infocat cu el .
Cand a vazut ca m-am intors , el s-a uitat la prietenii lui rusinat , sperand ca eu nu mi-am dat seama.
- Vai de el , am spus eu.
- Ai auzit noutatea ? Se infiinteaza grupul duelistilor. Nu mi-ar strica niste lectii de duel , spune fata ranjind.
Am dat afirmativ din cap.
- Prima intalnire este in seara asta , continua Sam. Mergem?
- Da , hm.. dar Andy?
- Stie. Zicea ca el vrea sa mearga.
- Atunci mergem.
- ok.
La ora 8 am mers un Marea Sala . In locul meselor lungi , acum era o scena intinsa si aurota.
Ne-am asezat aproape de scena si am asteptat.
- Crezi ca e...
- Lockhart. Da . Numai el putae sa infiinteze asa ceva.
Am ras toti trei pana cand vocea profesorului deACMN ne-a acoperit.
- Ma auziti ? Excelent. Dupa cum puteti vedea , tinem bagheta in pozitie srandard de duel .
Pe langa Lockhart a urcat Plesneala.
- Plesneala ? spune Sam. Si asta ?
Cei doi au luat pozitie de atac .
Ora a continuat fara incidente , inafara ca Lockhart a cazut de maiulte ori , inventand tot felul de scuze.
Dupa atatea trante , acesta a considerat ca mai bine ne pune sa ne luptam intre noi. Am facut echipa cu Sam.
- Domnisoara Agnes , te rog sa te duci langa Weasley.
Fred imi zambeste rautacios. Ma simteam de parca fata lui ciudata o sa ma urmareasca toata viata.
- Iar tu , am soptit eu.
- Incepeti , apune Lockhart.
Ideea era sa ne dezarmamm adversarul , dar cum ametitul de Fred se crede superior , mi-a aruncat blestemul picioarelor de gelatina.
Cum pentru cei mai multi , proba asta a fost un esec , Plesneala a hotarat sa ii aduca in fata pe Draco si Harry.
Dar am fost socata cand am vazut ce a facut Harry.
Draco a facut i vraja si din capatul baghetei sale a tasnit un sarpa urias. Harry a inceput sa " sasaie " si acesta s-a ridicat amenintator spre Justin , un elev de la Astropufi. Baiatul s-a retras ingrozit , iar sarpele s-a retras.
Justin a fugit din sala in timp.ce noi priveam ingroziti.
- Harry Potter este mostenitorul lui Viperin ? intreaba Sam ingrozita.

Kate Agnes # 3 - Camera AscunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum