Cedric

115 17 1
                                    

Zilele au continau , vorbindu-se numai despre incidentul lui Harry.
Ca sa fie bine , Justin a fost si el impietrit.
Si chiar daca eram anul trei simteam ca nu pot umbla singura pe holuri. Daca eram si eu impietrita ? Daca pateau prietenii mei ceva ?
In schimb , Fred si George au profitat de aceasta situatie. Il aclamau pe Harry. Strigau ca este mostenitorul lui Viperin, iar daca nu ii facem loc o sa ne impetreasca.

- Ce avem urmatoarea ora ?
- Potiuni cu Viperinii.
Am oftat si am mers in clasa. Plesneala statea la catedra si ne privea aspru.
- Luati loc. Azi preparam potiunea explozibila.  Daca un ingredient este pus gresit , potiunea va exploda. Cui ii va exploda cazanul , ii scad 10 puncte.
Toti am privit speriati . Urma o ora plina de explozii.
- Sa incepem , am murmurat.
Ora a inceput normal , verificand mereu daca am pus gramajul corect.
- Ah !!!
Prima potiune care explodase era a lui Alice.
- Domnisoara  Swan ,  10 puncte de la Cercetasi. daca se mai repeta nu scad 10 , nici 20 , ci 40.
Acesta pleaca mormaind ceva despre elevi incompetenti. M-am uitat la potiunea mea si arata normal. Cand am terminat , potiunile noastre aratau ok.
Se pare ca intreaga clasa afost atat de speriata , incat inafara de Alice , nimeni nu a mai gresit potiunea. Adevarul este ca era foarte usor de facut.
- Liberi , a spus Plesneala.
Am iesit cu Andy langa mine si am avut grija sa ma asigur ca am luat tot din clasa.
- Kate , mergem in Marea Sala sa mancam ceva ?
- Da , dar vreau sa ma duc de urgenta pana la biblioteca. Am impresia ca o sa gasesc ceva pentru tema de la Previziuni despre viitor.
- Esti sigura ?
- Da , stai fara grija.
-ok, sper sa gasesti ceva.... ce sa te ajute....
Am mers iute la bibloteca. Holul era liber , iar drumul a fost scurt. Cand as intru in biblioteca am fost asteptata de ceva
- Aaaaaaaaaaaaaa
Creatura din fata mea a scos acest strigat. Era o chestie paroasa , si urata. Cand am vazut , mi-a scapat un strigat de spaima.
Dar , m-am uitat mai bine si am vazut ca era Fred. Atunci nervii mei  s-au intains la maxim
- FREDERIC WEASLEY , ESTI O PERSOANA ORIBILA SI UN MARE NESIMTIT! am spus eu , lovindu-l cu geanta mea .
Acesta rade si apoi spune :
- Ce sa fac , Agnes , daca te-ai aflat la momentul nepotrivit , in timpul nepotrivit ?
- Esti nesimtit.
Am intrat ca o furtuna in biblioteca si am luat cateva carti. M-am pus la o masa si le-am rasfoit. Daca Andy zicea ca profesoara noastra prezice lucruri adevarate , atunci inseamna ca James o sa fie omorat de un bazilisc. Asta inseamna ca acest bazilisc e un monstru. In scoala se produc numai orori , si acestea sunt facute de un monstru...  Daca stau sa ma gandesc, monstrul din castel este un bazilisc.
M-am dus langa un raft de carti si am inceput sa caut.
- Buna , Kate .
M-am intors automat la sursa vocii si am ramas socata. Cedric statea in fata mea , afisand un zambet .
- Buna . Cine esti ?
Ma simteam oribil . Stiam cine este dar am incercat sa par si eu normala.
- Sunt Cedric , anul IV la Astropufi.
- A , buna Cedric.
Acesta a ras scurt si a continuat.
- Dupa vacanta de Craciun , as vrea sa......
Acesta a ezitat ,si a adaugat repede.
- Sa ma ajuti cu un proiect la Astronomie , a spus el repede.
M-am uitat nencrezatoare. Ma asteptam sa imi zica chiar ceva important , nu sa il ajut cu o tema amarata.
- A , da , sigur , am spus eu afisand un zambet.
- Mersi .
Acesta pleaca si am ramas singura.

Kate Agnes # 3 - Camera AscunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum